Anyaként is fitten: hibák, amiket ne kövess el, ha fogyni akarsz
Getty Images
Előfizetek

Anyaként is fitten: hibák, amiket ne kövess el, ha fogyni akarsz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalamat, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Két kislány, Abigél és Hédi anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálásuk is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Kép

Tapasztalatból tudom, hogy a fogyókúra alatt sokszor túl engedékenyek vagyunk magunkkal szemben. Ez még belefér - mondjuk, pedig önfegyelem és akaraterő nélkül nem fogjuk tudni elérni a kitűzött célt. A következőkben pár olyan dologra szeretném felhívni a figyelmet, ami lehet, hogy téged is gátol a fogyásban.

1. A folyadékfogyasztás

Nagyon fontos a napi pár liter folyadék bevitele, de nem mindegy, hogy milyen formában. A frissen facsart gyümölcslevek is egészségesek, ám ezekből sem ihatunk korlátlan mennyiséget. Napi egy pohár 100%-os gyümölcslé megengedett, de ha egy litert megiszol belőle egy nap, annak azért van súlyos kalóriatartalma. A legjobb a tiszta víz, mert ez az, ami a legjobban elveszi a szomjúságot, és nem tartalmaz felesleges kalóriát sem.

2. Aszalt gyümölcsök

Azt már régóta tudjuk, hogy a gyümölcsök mennyire egészségesek, ám nem mindegy, milyet választasz. Az élelmiszerüzletekben található aszalt gyümölcsöket általában cukrozzák, ezért mindenképp nézd meg, mielőtt veszel belőle! A jó hír, hogy egyre több boltban kapható már natúr aszalt gyümölcs, csak járj nyitott szemmel!

3. A tejeskávé

Magam is kávéfogyasztó vagyok, ám nagyon odafigyelek arra, hogy ne tehéntejjel fogyasszam. Egy liter tej kb. 600 kalóriát tartalmaz, ami, valljuk be őszintén, nem kevés. Ha szeretsz kávézni és sok tejjel iszod, akkor válassz inkább növényi tejeket, amiknek sokkal kedvezőbb a kalóriatartalma és egészségesebbek is.

Kép
forrás: GettyImages

4. Sport nélkül nem fog menni

Az rendben van, hogy a fogyókúra alapja egy jól összeállított, egészséges ételekből álló étrend, de az edzőm mindig azt mondta, hogy 70% az étkezés és 30% a mozgás, ami kell a fogyáshoz. A sport nem csak beindítja az anyagcserét, de zsírégető hatása is van, és így könnyebben adjuk le a felszedett kilókat.

5. A diétában nincs ünnepnap

Ha tényleg le szeretnél adni pár kilót, akkor bizony tényleg nagy önfegyelemre van szükséged. Akár minden hétvégén lehetne ok az ünneplésre valami miatt (családi, baráti szülinapok, karácsony...) de ezek a kis kilengések nagyon könnyen meg tudják akasztani a fogyást. Velem is előfordult már, hogy amiatt stagnált a súlyom, mert úgy gondoltam, hogy egy-két süti még belefér. Van, akinek könnyebben megy a fogyás, van akinek nehezebben, de a tanácsom az, hogy inkább a fogyás utáni szakaszban "bűnözz"!

6. Ne koplalj!

Lehet, hogy rövid távon jobb eredményeket érsz el vele, de hosszabb távon sok gondot okozhat a kevés kalóriabevitel. Nem kis idő alatt jött rád fel a felesleg, így nem egy-két nap, mire megszabadulsz a súlytól.

Legyél türelmesek és kitartó!

Olvasd el ezt is!
Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem