Anyaként is fitten: hibák, amiket ne kövess el, ha fogyni akarsz
Getty Images
Előfizetek

Anyaként is fitten: hibák, amiket ne kövess el, ha fogyni akarsz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalamat, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Két kislány, Abigél és Hédi anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálásuk is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Kép

Tapasztalatból tudom, hogy a fogyókúra alatt sokszor túl engedékenyek vagyunk magunkkal szemben. Ez még belefér - mondjuk, pedig önfegyelem és akaraterő nélkül nem fogjuk tudni elérni a kitűzött célt. A következőkben pár olyan dologra szeretném felhívni a figyelmet, ami lehet, hogy téged is gátol a fogyásban.

1. A folyadékfogyasztás

Nagyon fontos a napi pár liter folyadék bevitele, de nem mindegy, hogy milyen formában. A frissen facsart gyümölcslevek is egészségesek, ám ezekből sem ihatunk korlátlan mennyiséget. Napi egy pohár 100%-os gyümölcslé megengedett, de ha egy litert megiszol belőle egy nap, annak azért van súlyos kalóriatartalma. A legjobb a tiszta víz, mert ez az, ami a legjobban elveszi a szomjúságot, és nem tartalmaz felesleges kalóriát sem.

2. Aszalt gyümölcsök

Azt már régóta tudjuk, hogy a gyümölcsök mennyire egészségesek, ám nem mindegy, milyet választasz. Az élelmiszerüzletekben található aszalt gyümölcsöket általában cukrozzák, ezért mindenképp nézd meg, mielőtt veszel belőle! A jó hír, hogy egyre több boltban kapható már natúr aszalt gyümölcs, csak járj nyitott szemmel!

3. A tejeskávé

Magam is kávéfogyasztó vagyok, ám nagyon odafigyelek arra, hogy ne tehéntejjel fogyasszam. Egy liter tej kb. 600 kalóriát tartalmaz, ami, valljuk be őszintén, nem kevés. Ha szeretsz kávézni és sok tejjel iszod, akkor válassz inkább növényi tejeket, amiknek sokkal kedvezőbb a kalóriatartalma és egészségesebbek is.

Kép
forrás: GettyImages

4. Sport nélkül nem fog menni

Az rendben van, hogy a fogyókúra alapja egy jól összeállított, egészséges ételekből álló étrend, de az edzőm mindig azt mondta, hogy 70% az étkezés és 30% a mozgás, ami kell a fogyáshoz. A sport nem csak beindítja az anyagcserét, de zsírégető hatása is van, és így könnyebben adjuk le a felszedett kilókat.

5. A diétában nincs ünnepnap

Ha tényleg le szeretnél adni pár kilót, akkor bizony tényleg nagy önfegyelemre van szükséged. Akár minden hétvégén lehetne ok az ünneplésre valami miatt (családi, baráti szülinapok, karácsony...) de ezek a kis kilengések nagyon könnyen meg tudják akasztani a fogyást. Velem is előfordult már, hogy amiatt stagnált a súlyom, mert úgy gondoltam, hogy egy-két süti még belefér. Van, akinek könnyebben megy a fogyás, van akinek nehezebben, de a tanácsom az, hogy inkább a fogyás utáni szakaszban "bűnözz"!

6. Ne koplalj!

Lehet, hogy rövid távon jobb eredményeket érsz el vele, de hosszabb távon sok gondot okozhat a kevés kalóriabevitel. Nem kis idő alatt jött rád fel a felesleg, így nem egy-két nap, mire megszabadulsz a súlytól.

Legyél türelmesek és kitartó!

Olvasd el ezt is!
Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Diós madeleine cukormentesen - RECEPT

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Légy tudatosabb az életmódváltásban- spórolj okosan!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a legújabb SHAPE - nézz bele!

Ősszel is maradj csúcsformában velünk!

Az ősz egyik legfittebb és legfinomabb édessége: barackos morzsasüti

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az ősz legjobb pattanástalanítója a fahéjas-mézes maszk

Hihetetlenül gyorsan elmúlt a nyár, már csak két nap, és beköszönt a szeptember. Ez alkalomból hoztunk is egy hatékony pattanáselűző arcpakolást, ami őszi illatokkal segít szebbé varázsolni a bőröd.

Tanuld meg értelmezni a címkét!

Ásványvíz és ásványvíz között is lehet nagy különbség.

Próbáld ki ezt az ínycsiklandó cukormentes kávétorta receptet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Bánj jól a bőröddel, hidd el megéri!

Egy életen át elkísér, nem cserélheted le és nem bújhatsz ki belőle. Érdemes hát vigyázni rá, kímélni és kényeztetni. A hozzád illő, mindennapos bőrápolási rutin kialakítása kulcsfontosságú az egészséges bőr fenntartásához, ezért érdemes minél korábban kitapasztalni, hogy mire van szükséged.

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

Ezért éri meg még felnőtt korban is beadatni a HPV elleni oltást

Várkonyi Andrea orvosként vállalta, hogy anyaként oltatja be magát.

3 lapszám most csak 1500 Ft! Fizess elő 09.30-ig és a JOY-Napok kuponos lapszám is közte lesz!
Borító

Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem