Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!
Getty Images
Előfizetek

Anyaként is fitten: 8 dolog, ami miatt már holnap kezdj el sportolni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalamat, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Két kislány, Abigél és Hédi anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálásuk is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Kép

Az utóbbi években a média rengeteget foglalkozik a sport népszerűsítésével, sorra nyílnak az edzőtermek, egyre többen váltanak életmódot - ez nem véletlen. Az emberek kezdenek rájönni, hogy mennyire hasznos, ha beiktatják a testmozgást akár a napi vagy heti rutinjukba. Ha még nem sportolsz, szeretnék motivációt adni Neked ezzel a bejegyzéssel, mert ezernyi jótékony hatása van a rendszeres sportnak, amiből én szemezgettem most néhányat.

1. Karcsúsít, formál

Általában ez az első dolog, ami eszünkbe jut a testmozgással kapcsolatban, hiszen ha rendszeresen sportolunk, égetjük a felesleges kalóriákat, ezáltal kordában tudjuk tartani testsúlyunkat. Sőt, a mozgás abban is segít, hogy ne hízzunk el.

2. Segít a depresszió leküzdésében

Egyre több kutatás bebizonyítja, hogy azok között, akik rendszeresen mozognak, nagyon kevés a depresszióban szenvedő személy. Megvan erre is a magyarázat, miszerint a sport által endorfin nevű hormonok szabadulnak fel az agyunkban, aminek a hatása még órákkal a testmozgás után is érezhető.

3. Segít az alvászavarok leküzdésében

Szakértők szerint a nappali aktivitásunk kihat az éjszakai alvásunkra. Ha izmaink kellemesen elfáradnak edzés közben, akkor ezzel elősegíthetjük a nyugodt alvást. Arra azonban figyelj, hogy közvetlenül lefekvés előtt ne sportolj, mert a mozgás bizony felpörget, ezáltal nehezebb lesz elaludni. Az az ideális, ha alvás előtt 5-6 órával történik a testedzés.

4. Kreatívabb leszel tőle

Előfordult már veled is, hogy több órán keresztül dolgoztál vagy tanultál és úgy érezted, egyszerűen nem haladsz előre? Ilyenkor sokat segíthet, ha egy kicsit megmozgatod magad. Már egy negyed órás átmozgatás is felfrissíti nemcsak a testet, de az agyat is, és újult erővel folytathatod a napi feladataidat!

Kép
forrás: GettyImages

5. Motivál, célt ad

Sok olyan emberrel beszéltem már életem során, akinek a sport lett a mentsvára, vagy egyszerűen a sportnak köszönheti, hogy időről-időre új célokat tud kitűzni, ezáltal motivált lesz. Rengeteg olyan versenyre lehet nevezni manapság, amin nemcsak profi sportolók tudják megmérettetni magukat, hanem szimpla sportkedvelők is, és hatalmas örömet tud adni, ha a célt elérve - akár a részvétel miatt is - érem kerül a nyakunkba, bármilyen idővel is teljesítettük a távot.

6. Erősíti az immunrendszert

Szakértők szerint a rendszeres testmozgás erősíti a védekezőrendszerünket, hozzájárul az anyagcserénk gyorsításához, így gyorsabban tudnak távozni szervezetünkből a káros anyagok.

7. Jótékonyan hat az emésztésre

Hosszú lenne felsorolni, hogy a sport szervezetünk melyik részére van jótékony hatással. Ezek közül kiemelném az emésztést, hiszen sokan szenvednek emésztési problémák, illetve gyomorpanaszok miatt!

8. Javítja a szexuális életet

Felmérések szerint az egyik legjobb vágyfokozó a rendszeres testmozgás. Nem ámítás, sokan azok közül, akik rendszeresen edzenek, gyakrabban kívánják a testi együttlétet, valamint intenzívebben élik meg a szexuális élményeiket. A rendszeres testmozgás a merevedési zavarok megelőzésében is meghatározó!

Itt a tökéletes süti a barátnős beszélgetésekhez

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

Ki ne szeretne feszes, vékony és formás combokkal hódítani? Most összeszedtük, mit kell tudnod comb edzés és diéta témájában ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a virgácsaidból!

Kávé terhesség alatt: szabad vagy sem?

Amikor a várandós hírességek kávéval a kezükben sétálnak az utcán, rengeteg támadást kapnak, hogy a koffein mennyire árt a babának, és nem megengedett a kávé terhesség alatt.

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?

Klasszikus menzai desszertek fitt változatban – próbáld ki mindkettőt!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a Shape legfrissebb száma!

Főszerkesztőnk ajánlója:

Egyszer már sikerült NEM híznom a nyaraláson – elmondom, hogyan

Ha nyaralás, akkor ott a pihenés, sok program, meleg, napsütés, és egy csomó szuper élmény – na meg persze a hízás is! Hiszen, ki akarná (tudná) visszafogni magát, amikor egy olyan helyen van, ahol új ízeket lehet megkóstolni, esetleg a reggeli svédasztal telis-tele van mindenféle finomsággal? És, ha ez az egy-két hét van az évben, amikor tényleg rendesen kikapcsolódsz hosszabb ideig, akkor miért ne élveznéd azt ki maximálisan?

Sport a hőségben: 5 dolog, amire ügyelj nyáron

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

Meleged van? Egyél chilit!

És vannak tippjeink fázósoknak is!

Így tartja magát formában a Miss Balaton szépségkirálynője

Íme, 4 otthon is végezhető, de hatékony gyakorlat!

Alakbarát törökmogyorós kuglóf recept: ki kell próbálnod!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Nehéz időszak az életmódváltásban? 5 tipp, hogy átlendülj rajta!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megtudod, mi történik veled 4 órával azután, hogy megeszel 5 diót

A dió egy egészen egyszerű étel, mégis olyan fantasztikus hatással van a testedre, hogy azt talán elképzelni sem tudod. És a legjobb, hogy mindössze 4 óra alatt bekövetkeznek a változások!

Jó hír, ha heges a bőröd, egy új eljárással eltűntethetőek a nyomok!

Sérülés, betegségek nyomai végre eltűntethetők, csökkenthetők ezzel az eljárással.


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem