Anya vagy, és azt sem tudod, hol áll a fejed? Így szakíts időt a sportolásra!
Getty Images
Előfizetek

Anya vagy, és azt sem tudod, hol áll a fejed? Így szakíts időt a sportolásra!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!
Olvasd el ezt is!

Évi most azoknak szeretne segíteni, akik úgy érzik, képtelenek beiktatni a mozgást gyerek mellett a mindennapjaiba:

"Nincs időm, nem tudom megoldani."

- Nagyon sok ember szájából hallom ezt a mondatot, ami a sportra vonatkozik. Pedig csak pár apró dolgot kell megváltoztatnunk a gondolkodásunkban vagy a napirendünkben, és máris tudunk időt szakítani a mozgásra.

  1. Kelj fel korábban, még a gyerekek előtt!
    Tudom, elsőre drasztikusan hangzik, de hidd el megvan a maga szépsége a korai testedzésnek is, főleg ha például kint futsz a közeli erdőben, vagy csak edzel egy jót a teremben. A jó idő közeledtével egyre melegebbek a nappalok, csicseregnek a madarak, jó érzés tölti el az embert reggel. Ha felfrissülve, mozgással kezded a napod, sokkal energikusabb leszel a munkában is és koncentrálnod is könnyebb lesz a napi feladatokra.

  2. Mozogj a munkahelyedig!
    Egy-két megállóra laksz csak a munkahelyedtől? Ne buszozz vagy metrózz, hanem kocogj odáig. Az sem baj, ha nem szeretsz futni, kerékpározz, görkorizz, vagy rollerezz, mindegy milyen eszközt használsz, mozogsz és ez a lényeg!

  3. Kevés idő, hatékony edzés
    Ha tényleg csak húsz perced van egy otthoni tornára, akkor sincs gond, hiszen ha egy intenzív, zsírgégető edzést iktatsz be, így is elérhetsz hatásos eredményt. Válaszd például a Tabatát, amit én is nagyon kedvelek!

  4. Házimunka, te csodás!
    Talán eddig nem is gondoltad, de egy kiadós porszívózással, vagy egy órás fürdőtakarítással rengeteg kalóriát égetünk el. Porszívózás, vagy ablakpucolás közben szinte az összes izmunkat megmozgatjuk, így átlagosan 200-300 kalóriát is el tudsz égetni egy órás takarítással. Ha hatásosabb eredményt szeretnél elérni, iktass be kitöréseket, vagy guggolásokat.

  5. Ne a telefonod nyomkodd mozgás helyett!
    "Mindjárt nekilátok az edzésnek, csak megnézek valamit a neten." Ismerős ez a mondat? Naponta több órát is eltöltünk az interneten az közösségi média felületeinken, sokszor unalmunkban. Ne nyomkodd a telefonod edzés helyett. Ha nem életbevágóan fontos, nézd meg sportolás után a telefonod, várhat a social media, az egészséged fontosabb!

Kövesd te is Évit az Instagramon, itt!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem