Ez az oka, ha sokszor felkelsz az éjszaka közepén - tehetsz ellene!
pexels.com
Előfizetek

Ez az oka, ha sokszor felkelsz az éjszaka közepén - tehetsz ellene!

Veled is gyakran előfordul a dolog? Van megoldás!

Felkelsz az éjszaka közepén, és alig, vagy egyáltalán nem tudsz visszaaludni, így szinte garantált, hogy másnap abszolút használhatatlan vagy? Tudtad, hogy legtöbbször ennek az az oka, hogy nap közben valamit rosszul csinálsz?

A következő 5 dologra mostantól nem árt odafigyelni, mert könnyen lehet, hogy ezek a szokások teszik tönkre az éjszakáidat!

Olvasd el ezt is!

1. Túl későn kávézol

Klasszikus munkaidőben, reggel 9-délután 5-ig dolgozol, és uzsonna helyett gyakran a kávét választod, hogy kibírt az utolsó órákat? Talán mégsem kellene, a kávéban lévő koffein ugyanis éberebbé tesz, ám a hatása túl sokáig megmarad. Pláne, ha aznap már vagy három feketét elfogyasztottál.

Ha alvásproblémákkal küzdesz, eleve csökkentsd le a kávé mennyiségét, és legkésőbb délig fejezd be a kávézást!

Kép
forrás: pexels.com

2. Este még iszogatsz kicsit

Lefekvés előtt még el-elkortyolsz egy pohár bort? Bizony, az alkohol is okolható a rossz alvásért, mert könnyen megzavarhatja a nyugodt órákat, és megszakíthatja az alvást. Ha viszont emiatt kelsz éjjel, másnap álmosabb leszel, így többet kávézol, és belekerülsz a mókuskerékbe.

Este kortyolj inkább citromfű teát vagy egy bögre meleg tejet - ezek sokkal hatékonyabbak, mint egy pohár száraz vörösbor!

Kép
forrás: pexels.com

3. Az ágyad a hibás

Bizony, sajnos nagyon könnyen lehet, hogy a rossz matrac vagy a párna a ludas a rossz éjszakákért! Ezen nem érdemes spórolni, mert az életminőségünket nagyban meghatározzák az éjszakáink. Ha tényleg rosszul alszol, gondolkozz el a matrac és/vagy a párnacserén, mert ezeken tényleg rengeteg múlik!

4. Valami zavaró dolog van a környezetedben

Van úgy, hogy egy szuper ágy és egy kávémentes nap sem elég, mert mondjuk túl sok zavaró tényező van a hálószobádban. Az elektromos kütyük, a rendetlenség, a túl sok fény vagy az erőteljes falszín mind befolyásolják az alvást, így a legjobbat akkor teszed magaddal, ha a hálószobádra tényleg úgy tekintesz, mint a nyugalom szigetére. Ide nem kellenek a felesleges holmik, a harsány színek: ez a az alvás és az összebújás helye!

Olvasd el ezt is!

5. Alvászavarokkal küzdesz

Ha már tényleg mindent kipróbáltál, de semmi javulást sem érzel, akkor könnyen lehet, hogy alvászavar áll a háttérben, amit bizony ki kell vizsgáltatni. Ezzel nem árt felkeresni egy szakembert, mert ha megoldódik a dolog, az tényleg olyan, mint egy igazi csoda - de tenni kell a gyógyulásért!

Nézd meg a galériánkat> 6 kép
6 berendezési tárgy a hálószobádban, ami lehet, hogy nem hagy jól aludni
Tovább olvasok
Győzd le a lustaságot! Bevált tippek henyélés ellen

Néha már te is érzed, hogy kicsit többet pihensz a kelleténél, és elbíbelődsz olyan, cseppet sem fontos dolgokkal, amikhez kedved van, miközben a feladataid csak úgy sorakoznak? Fogadd meg a következő tippeket!

5 dolog, amit nem tudtál az omega-3 zsírsavakról

Ha egészségesen szeretnénk élni és meg akarjuk előzni a kardiovaszkuláris megbetegedéseket, fontos, hogy fogyasszuk. Ez mindenkiben rögzült az elmúlt években, de mit lehet még tudni az omega-3 zsírsavakról?

Ez az egyszerű szokás segít abban, hogy egészségesebben táplálkozz

Nem is gondolod, hogy milyen szoros összefüggés van a két dolog között!

Ez az 5 legegészségesebb magféle, amikből minden nap enned kéne

Napi egy marék magféleséggel csodát tehetsz az egészségeddel - most mutatjuk is, melyik közülük az az 5, ami a legtöbb fontos vitamint tartalmazza!

Fantasztikus eredmény! A gomba segíthet a mentális betegségek távoltartásában!

Ha eddig nem szeretted a gombát, ideje valahogy rászoknod, ugyanis egy érdekes kutatás kiderítette, hogy pozitív hatással van a mentális egészségre.

A személyi edző kitálalt: így hozta csúcsformába Brie Larsont, azaz Marvel Kapitányt!

Nem vitás, hogy a színésznő fantasztikusan fest a vásznon szuperhősként, de nem adták ingyen a szupertestet! Az edzője nemrég elárulta, hogyan készítette fel a világsztárt erre a fontos szerepre.

Fantasztikus eredmény! A gomba segíthet a mentális betegségek távoltartásában!

Ha eddig nem szeretted a gombát, ideje valahogy rászoknod, ugyanis egy érdekes kutatás kiderítette, hogy pozitív hatással van a mentális egészségre.

Kezdők! Ekkortól lesz végre könnyebb a futás!

Itt a tavasz, így végre eldöntötted, hogy futással szeretnél kicsit formába lendülni a bikiniszezonra, és leadni a télen felszaladt pluszkilókat? Viszont már előre rettegsz a futóedzésektől?

Téged is kikészít, ha puffadsz futás közben? 10 tipp, amivel örökre megszabadulhatsz tőle!

Ha van idegesítő dolog edzés közben, az a puffadás: nem csak kényelmetlet, de úgy érzi tőle magát az ember, mint egy Michelin baba. Persze nem kell megtanulnod ezzel együtt élni, mert van rá megoldás, nem is egy!

Kezdők, figyelem! Ekkortól lesz végre könnyebb a futás!

Itt a tavasz, így végre eldöntötted, hogy futással szeretnél kicsit formába lendülni a bikiniszezonra, és leadni a télen felszaladt pluszkilókat? Viszont már előre rettegsz a futóedzésektől?

Fogyókúrázol? Ebből az isteni, egészséges túrós rétesből így is bátran ehetsz!

Imádod az olyan klasszikus édességeket, mint a rétes, de úgy gondolod, ezek aztán végképp nem férnek bele a diétádba? Tévedsz: a következő receptet meg kell ismerned!

Váltani nem feltétlenül drága! Költséghatékony tippek, ha áttérnél az egészséges életmódra

Az egyik fő ok a pénz, amiért még mindig nem tértél át az egészséges életmódra? Jó, ha tudod, hogy lehet ezt okosan is csinálni! Ha a következő tippeket megfogadod, nem folynak majd ki csilliárdok a kezedből az étkezésre, viszont nagyon is rendben lesz az egészséged!

A módszer, amivel elérheted, hogy ne barnuljon meg olyan gyorsdan a banánod

Nincs baj azzal sem, ha megbarnul a banánod, azonban a következő trükkök segíthetnek abban, hogy tovább friss maradjon.

Most megtudhatod, melyik vitamint mikor kellene bevenned

Minden nap szépen, gondosan összerakod a szokásos vitaminjaidat, és ugyanakkor veszed be őket, netán csak bekapsz belőlük párat, amikor épp eszedbe jut? Pedig nem mindegy, hogy a nap melyik részére időzíted a vitaminszedést!

3 mód, ahogy a barátnőid jót tesznek az egészségednek

A barátok nagyon fontosak az egészség szempontjából, azonban a nők még többet profitálhatnak abból, ha szoros kapcsolatot ápolnak a barátnőikkel.

Betegségszezon lefújva

Mindenki kidőlhet mellőled, neked azonban nem kell megadnod magad a betegségnek. A következő tudományosan megalapozott tippek és módszerek segíthetnek erősnek és egészségesnek maradni a náthás, influenzás szezonban.

Fél óra edzés meló előtt, és minden megváltozik!

Kelj fel a szokottnál korábban, iktasd be a munka előtti edzést, ami lehet akár 30 perc is - a hatás tutira nem marad el!

5 tipp, amivel megújulhatsz tavaszra

Melegszik a levegő, csicseregnek a madarak, itt az idő egy kis változásra!

A babavárás alatt is lehetsz igazi energiabomba - ezekre figyelj oda!

Azt gondolod, a babavárással együtt jár az állandó fáradtság, és 9 hónapra gyakorlatilag parkolópályára teszed magad? Lehet ezt másként is csinálni: ha a következőket betartod, fitt és egészséges kismama leszel!

10 illusztráció, amin azonnal magadra ismersz, ha most kezdtél neki a sportolásnak

Most vágtál bele az edzésbe, hogy nyárra bombaformába kerülj, de azért gyakran elcsábulsz még a nasizás terén? Akkor az alábbi képregényt imádni fogod!


Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem