Alicia Vikander alaposan kigyúrta magát, hogy megkaphassa Lara Croft szerepét: íme az edzésterve!
Getty Images
Előfizetek

Alicia Vikander alaposan kigyúrta magát, hogy megkaphassa Lara Croft szerepét: íme az edzésterve!

Tényleg rengeteget változott a színésznő külseje!

A napokban kerül a mozikba a legújabb Tomb Raider-film, Lara Croftot pedig a gyönyörű Alicia Vikander alakítja. Bevalljuk, amikor először meghallottuk, hogy ő kapta a csinos régészlány szerepét, nem nagyon tudtuk őt elképzelni a moziban, Alicia ugyanis nagyon karcsú, madárcsontú, már-már a sovány hírességek közé tartozik.

Ám ő megmutatta, hogy kemény edzéssel és okos étkezéssel bármit elérhetünk az alakunkkal: neki nem híznia kellett a szerep miatt, hanem izmot felszedni, nem is keveset. Az eredmény magárért beszél, nemrég pedig az is kiderült, mit és hogyan csinált a színésznő, hogy ilyen izmos, szálkás lett a teste!

Kép
forrás: variety.com

Először is egy profit kellett találni, aki mindenben segíti a színésznőt, a feladatra pedig Magnus Lygdback volt a legalkalmasabb: ő tréningezte egyébként Gal Gadotot is a Wonder Women 2. részére. Az edző és Alicia a forgatás előtt 7 hónapon át kőkeményen edzettek, hogy a lány testét teljesen átalakítsák. Alicia egyébként korábban balerina volt, így állta a strapát, de néha még neki is komoly kihívásokkal kellett megküzdenie.

Olvasd el ezt is!

Izmot kellett felszednie

Alicia nagyon vékony volt a felkészülés előtt, így először is az izomépítés volt a cél. A színésznő 6 kiló izmot szedett fel az első időkben, ehhez pedig nagyon sok étel, erősítő, de nem súlyzós edzés, és minimális kardiózás kellett.

MMA gyakorlatokat is végzett

Mivel Aliciának vannak verekedős jelenetei a filmben, az MMA is komoly szerepet játszott a felkészülésben. Meg kellett tanulnia helyesen rúgni, ütni, de ez nem zavarta a sztárt: mindig izgalommal várta ezeket az edzéseket. Emellett naponta részt vett olyan erősítő edzéseken, ahol rengeteg kitörést, felhúzást, guggolást, fekvőtámaszt kellett végeznie, és ezeket a forgatási napokon is tartania kellett - szóval volt olyan nap, hogy hajnal 4-kor egy órát edzett, majd beült a sminkbe, és indult a forgatás.

Ez azért elég kemény lehetett...

Az erősítő edzéseken kívül Aliciának még sokat kellett úsznia, sőt, sziklamászós edzései is voltak.

Alap a napi ötszöri étkezés

Természetesen az edzésnél is fontosabb az, hogy mit eszünk: így Aliciának erre különösen oda kellett figyelnie. A napi ötszöri étkezés kötelező volt számára, de szerencsére nem csak csirkemellet és zöldséget ehetett. Így nézett ki egy átlagos napja:

  • reggelire három tojásból rántotta
  • ebédre sovány hús vagy hal zöldségekkel, quinoával vagy héjában sült burgonyával
  • vacsorára ugyanaz, mint ebédre
  • az étkezések között fehérjében gazdag nassolnivalók: humusz, fetasajt zöldségekkel...

Ez azért nem semmi, ugye?

Ja, Alicia edzője szigorúan vette a pihenést is, így a színésznőnek néha kellett pihenőnapokat is tartania!

Nézd meg a galériánkat> 10 kép
Alicia Vikander 10 legszexibb képe beindítja a fantáziát - Michael Fassbender tajtékozna ha tudná, mik jutnak eszedbe
Tovább olvasok
Téli álom helyett: élvezd a sportolást & maradj fitt a hideg hónapokban is!

A hardcore futócsajoknak nem jelent problémát, ha fagyban, hóban, esőben vagy épp hőségben kell útnak indulniuk. Ám, sokan a tipikus tavasztól-őszig futás hívei, hiszen nem könnyű sötétben, hideg szélben elindulni reggelente vagy épp este. Ha te is közéjük tartozol, online vezetőszerkesztőnk, Brigi ad pár tanácsot, hogyan maradj motivált akkor is, amikor az időjárás nem valami lelkesítő.

Így manőverezz el az ünnepi stressz elől

Bár a karácsony és a szilveszter a meghitt pillanatokról, szeretetben, családi körben töltött napokról kellene, hogy szóljon, sokak számára mégis inkább a rohanással és stresszel egyenlő.

Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.

Készülődj az ünnepekre diétás süteménnyel

Mert karácsonykor is lehet tudatosan étkezni!

7 dolog, amit tegyél meg magadért az adventi időszakban

Az adventi időszaknak a meghitt pillanatokról kellene szólnia, mégis általában az ajándékok utáni kajtatás és rohanás van terítéken. Épp ezért, összeszedtünk néhány dolgot, amit ha megteszel magadért, sokkal kiegyensúlyozottabb és nyugodtabb lehetsz!

Ettől öregszünk gyorsabban

A jó hír, hogy már tudják az okát, te pedig tehetsz ellene.

9 élelmiszer, amelyek bár egészségesnek tűnnek, durva gyomorpanaszokat okozhatnak

Érezted már úgy, hogy egy adag popcorn, egy tál saláta vagy fokhagymás pirítós teljesen kiütött? Hogy hirtelen úgy felpuffadtál, mint egy lufi, görcsölt és feszített a hasad vagy égett a gyomrod? Ha eddig nem gondoltad, hogy egyes ételek pillanatok alatt így megboríthatják az emésztésed, jó ha tudod mik lehetnek a bűnösök!

Egy új vakcina megoldás lehet a gluténérzékenységre

Hamarosan a cöliákiában szenvedőknek sem kell lemondaniuk a gluténtartalmú ételekről.

A legegyszerűbb módszerek a nassolási vágy leküzdésére

Rengetegen panaszkodnak arra, hogy képtelenek eluralkodni a nassolási vágyukon, és ez a tél közeledtével még nehezebb lesz. Mi a megoldás?

Készítsd el a tejszelet házi, cukormentes változatát - recept

Büntetlenül fogyasztható tejszelet: igen, létezik!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem