Alicia Vikander alaposan kigyúrta magát, hogy megkaphassa Lara Croft szerepét: íme az edzésterve!
Getty Images
Előfizetek

Alicia Vikander alaposan kigyúrta magát, hogy megkaphassa Lara Croft szerepét: íme az edzésterve!

Tényleg rengeteget változott a színésznő külseje!

A napokban kerül a mozikba a legújabb Tomb Raider-film, Lara Croftot pedig a gyönyörű Alicia Vikander alakítja. Bevalljuk, amikor először meghallottuk, hogy ő kapta a csinos régészlány szerepét, nem nagyon tudtuk őt elképzelni a moziban, Alicia ugyanis nagyon karcsú, madárcsontú, már-már a sovány hírességek közé tartozik.

Ám ő megmutatta, hogy kemény edzéssel és okos étkezéssel bármit elérhetünk az alakunkkal: neki nem híznia kellett a szerep miatt, hanem izmot felszedni, nem is keveset. Az eredmény magárért beszél, nemrég pedig az is kiderült, mit és hogyan csinált a színésznő, hogy ilyen izmos, szálkás lett a teste!

Kép
forrás: variety.com

Először is egy profit kellett találni, aki mindenben segíti a színésznőt, a feladatra pedig Magnus Lygdback volt a legalkalmasabb: ő tréningezte egyébként Gal Gadotot is a Wonder Women 2. részére. Az edző és Alicia a forgatás előtt 7 hónapon át kőkeményen edzettek, hogy a lány testét teljesen átalakítsák. Alicia egyébként korábban balerina volt, így állta a strapát, de néha még neki is komoly kihívásokkal kellett megküzdenie.

Olvasd el ezt is!

Izmot kellett felszednie

Alicia nagyon vékony volt a felkészülés előtt, így először is az izomépítés volt a cél. A színésznő 6 kiló izmot szedett fel az első időkben, ehhez pedig nagyon sok étel, erősítő, de nem súlyzós edzés, és minimális kardiózás kellett.

MMA gyakorlatokat is végzett

Mivel Aliciának vannak verekedős jelenetei a filmben, az MMA is komoly szerepet játszott a felkészülésben. Meg kellett tanulnia helyesen rúgni, ütni, de ez nem zavarta a sztárt: mindig izgalommal várta ezeket az edzéseket. Emellett naponta részt vett olyan erősítő edzéseken, ahol rengeteg kitörést, felhúzást, guggolást, fekvőtámaszt kellett végeznie, és ezeket a forgatási napokon is tartania kellett - szóval volt olyan nap, hogy hajnal 4-kor egy órát edzett, majd beült a sminkbe, és indult a forgatás.

Ez azért elég kemény lehetett...

Az erősítő edzéseken kívül Aliciának még sokat kellett úsznia, sőt, sziklamászós edzései is voltak.

Alap a napi ötszöri étkezés

Természetesen az edzésnél is fontosabb az, hogy mit eszünk: így Aliciának erre különösen oda kellett figyelnie. A napi ötszöri étkezés kötelező volt számára, de szerencsére nem csak csirkemellet és zöldséget ehetett. Így nézett ki egy átlagos napja:

  • reggelire három tojásból rántotta
  • ebédre sovány hús vagy hal zöldségekkel, quinoával vagy héjában sült burgonyával
  • vacsorára ugyanaz, mint ebédre
  • az étkezések között fehérjében gazdag nassolnivalók: humusz, fetasajt zöldségekkel...

Ez azért nem semmi, ugye?

Ja, Alicia edzője szigorúan vette a pihenést is, így a színésznőnek néha kellett pihenőnapokat is tartania!

Nézd meg a galériánkat> 10 kép
Alicia Vikander 10 legszexibb képe beindítja a fantáziát - Michael Fassbender tajtékozna ha tudná, mik jutnak eszedbe
A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Diós madeleine cukormentesen - RECEPT

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Légy tudatosabb az életmódváltásban- spórolj okosan!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a legújabb SHAPE - nézz bele!

Ősszel is maradj csúcsformában velünk!

Az ősz egyik legfittebb és legfinomabb édessége: barackos morzsasüti

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az ősz legjobb pattanástalanítója a fahéjas-mézes maszk

Hihetetlenül gyorsan elmúlt a nyár, már csak két nap, és beköszönt a szeptember. Ez alkalomból hoztunk is egy hatékony pattanáselűző arcpakolást, ami őszi illatokkal segít szebbé varázsolni a bőröd.

Tanuld meg értelmezni a címkét!

Ásványvíz és ásványvíz között is lehet nagy különbség.

Próbáld ki ezt az ínycsiklandó cukormentes kávétorta receptet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Bánj jól a bőröddel, hidd el megéri!

Egy életen át elkísér, nem cserélheted le és nem bújhatsz ki belőle. Érdemes hát vigyázni rá, kímélni és kényeztetni. A hozzád illő, mindennapos bőrápolási rutin kialakítása kulcsfontosságú az egészséges bőr fenntartásához, ezért érdemes minél korábban kitapasztalni, hogy mire van szükséged.

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

3 lapszám most csak 1500 Ft! Fizess elő 09.30-ig és a JOY-Napok kuponos lapszám is közte lesz!
Borító

Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem