Anyaként is fitten: kezdj bele az életmódváltásba! 7 tipp, amivel sikerülhet
Getty Images
Előfizetek

Anyaként is fitten: kezdj bele az életmódváltásba! 7 tipp, amivel sikerülhet

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalamat, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Két kislány, Abigél és Hédi anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálásuk is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Kép

1. Határozd el magad!

Gondold át, miért szeretnél változtatni, mi zavar, esetleg egészségügyi oka van vagy csak esztétikai.

Jegyzetelj, írd fel egy papírra az életmódváltás lehetséges pozitívumait.

Sokan akkor buknak bele, amikor beleunnak, elvesztik a motivációjukat. Ez a kis emlékeztető segít átlendülni a holtpontokon és újult energiát adhat.

2. Ne rövidtávú fogyókúrákban gondolkozz!

Inkább változtasd meg a szokásaidat akár egy életre. 2008-ban határoztam el, hogy vége, elegem van a "zsírbörtönből", fitt, egészséges szeretnék lenni. Addig rengeteg diétával próbálkoztam, egy sem aratott hosszútávú sikert. Nem véletlenül. Miután letelt a fogyókúra időszaka, ugyanúgy visszaálltam a régi, rossz étkezésemre, ezért a kilók is ugyanúgy visszajöttek. Amióta gyökeresen megváltoztattam a hozzáállásom, tartom a súlyomat és még a két várandósságom alatt sem híztam el.

3. Reggelizz!

Miért fontos a reggeli? Egyrészt a a délelőtti fizikai és szellemi tevékenységünkhöz szükséges energiákat biztosítja, beindítja az anyagcserénket.

Kutatások bizonyítják, hogy azok, akik kihagyják a reggelit, nap közben többet nassolnak, ami hozzájárul a későbbi elhízáshoz.

Kép
forrás: GettyImages

4. Cseréld le a hagyományos alapanyagokat a konyhában!

Manapság rengeteg reform alapanyagokat forgalmazó üzletet találunk szerte az országban, de az interneten is bőségesen válogathatsz az egészséges konyhai élelmiszereket kínáló webáruházak között. Először viszont javaslom, hogy személyesen látogass meg egy ilyen jellegű boltot, hiszen az eladó segítségedre lesznek, ha kérdések merülnek fel a témával kapcsolatban.

5. Vezessd be a testmozgást a mindennapokba!

Az egészséges táplálkozás és a sport kéz a kézben jár. A rendszeres testmozgás oldja a szorongást, javítja a hangulatot, erősíti az immunrendszert, segít karban tartani a testet. Aki bevezeti a mindennapjaiba, úgy megszereti, hogy később el sem tudja képzelni az életét nélküle.

6. Pihenj eleget!

Az egészséges életmódhoz hozzátartozik a pihenés, a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás. Ha eddig ezt nem tetted, változtassk rajta, hiszen kipihenten sokkal hatékonyabb és aktívabb lehetsz mind fizikailag, mind szellemileg.

7. Mondj le káros szenvedélyeidről!

Úgy gondolom, hogy az egészséges életmódba egyáltalán nem illik bele a dohányzás, a drogfogyasztás. Az alkoholfogyasztást is mérsékeld, de a kávé és fekete tea ivást se vidd túlzásba! A zöld tea viszont remek megoldás lehet: hátráltatja az öregedés folyamatát és gátolja az elhízást is.

Kép
forrás: GettyImages
Tárazd be mind: A legfontosabb vitaminok és táplálékkiegészítők minden nő számára

A vitaminok mindegyike fontos az emberi szervezet számára, ám van néhány ami a nők esetében kiemelkedő jelentőséggel bír!

Medvehagyma, a tavaszi csodanövény - te is fogyaszd minél többet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Folyton kimerültnek érzed magad? Akár ez a négy komolyabb betegség is állhat a háttérben

Van egy pont, amikor már nem normális az állandó kimerültség.

Ezért hasznos a vegán étrend

Vegán népcsoportokat vizsgáltak tudósok.

Vigyázz, ha mindig későn fekszel le aludni! Az éjjeli baglyok korábban halnak

Ha te is minden este ébren vagy éjszakába nyúlóan, mindenképpen olvass tovább…

Tudtad, hogy a sütőben is lehet főtt tojást készíteni?

A főtt tojás tökéletes része a reggelinek, ebédnek és vacsorának is, feltölt mindenféle jóval, és telis-tele van proteinnel.

Esküvőd lesz? 4 dolog, amit tegyél meg a külsődért az utolsó hetekben!

Szebb alakot, ragyogóbb bőrt szeretnél a nagy nap előtt? Akkor a következő tanácsokat érdemes megfogadnod!

Most akkor egyél vagy ne, mielőtt reggel edzeni mész?

Valaki nem tud, valaki nem akar, más pedig nem tud elindulni nélküle.

A gyerek vagy a férj miatt stresszel többet egy nő? A válasz biztosan meg fog lepni

Vajon ki a családban a legnagyobb stresszfaktor? A joy.hu tudósít egy nemrégi felmérés eredményeiről.

Ez az az edzés, amit végezned kell, ha fogyni szeretnél!

Pedig sokan nem ezt csinálják, ha a súlyvesztés a céljuk!


A bikinialak most készül!

Csak 999 Ft