6+1 egészséges élelmiszer a mellrák megelőzéséért
Előfizetek

6+1 egészséges élelmiszer a mellrák megelőzéséért

Étkezési szokásaink komoly hatást gyakorolnak a szervezetünkre. Jót, vagy rosszat, az csak tőlünk függ, mert tényleg nem mindegy, hogy mit eszünk.

A kalóriadús, cukros, zsíros ételek mértéktelen fogyasztása fokozhatja a betegségek, köztük a daganatok kialakulását. Érdemes tudatosabbá válni ezen a területen is. Puskás Gabriella, Az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány elnökének segítségével összeszedtünk 6+1 olyan fontos élelmiszert, ami semmiképpen sem hiányozhat az asztalunkról, ha egészségesebbek szeretnénk lenni és az immunrendszerünket is meg akarjuk erősíteni.

Alma

Magas a flavonoid tartalma. Ez egy olyan antioxidáns növényi anyag, amely közreműködik a sejteket károsító oxidációs folyamatok semlegesítésében, továbbá rákmegelőző-és gyulladáscsökkentő tulajdonsággal is rendelkezik.

Paradicsom

Fogyasztása elősegíti a szervezet fejlődését, az izmok erősödését, megtisztít és erőt ad, azaz nagyon pozitív befolyást gyakorol az egész testre.

Káposzta

A fehér káposzta jótékony hatásához nem férhet kétség. Tele van hasznos ásványi anyagokkal és vitaminokkal kezdve a káliumtól, illetve a kéntől, a jódon, a kalciumon és foszforon át a nátriumig, valamint az A, B és C vitaminokig.

Paprika

A piros és a pritamin paprika termése olyan fontos ásványi anyagok forrása, mint a kálium, a foszfor, a kalcium. Továbbá Béta-karotint és bioflavonoidokat is tartalmaz, amelyek semlegesítik a szabad gyököket, és így bizonyos védelmet nyújtanak a rák ellen.

Brokkoli

Megtalálható benne az a szulforafan nevű anyag, ami segíti a daganatos sejtek elpusztítását célzó természetes folyamatok beindulását, a programozott sejthalálnak nevezett jelenséget. A méregtelenítésében fontos enzimek működését is támogatja, így hamarabb eltűnnek a testünkből a rákkeltő anyagok.

Sütőtök

Magas C-vitamin-tartalmának köszönhetően kiváló antioxidáns táplálék, és a benne lévő karotinoidok pedig megkötik a káros szabadgyököket a szervezetben.

+1 . Twist tonhalkonzerv

Tovább olvasok
Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.

Készülődj az ünnepekre diétás süteménnyel

Mert karácsonykor is lehet tudatosan étkezni!

7 dolog, amit tegyél meg magadért az adventi időszakban

Az adventi időszaknak a meghitt pillanatokról kellene szólnia, mégis általában az ajándékok utáni kajtatás és rohanás van terítéken. Épp ezért, összeszedtünk néhány dolgot, amit ha megteszel magadért, sokkal kiegyensúlyozottabb és nyugodtabb lehetsz!

Ettől öregszünk gyorsabban

A jó hír, hogy már tudják az okát, te pedig tehetsz ellene.

9 élelmiszer, amelyek bár egészségesnek tűnnek, durva gyomorpanaszokat okozhatnak

Érezted már úgy, hogy egy adag popcorn, egy tál saláta vagy fokhagymás pirítós teljesen kiütött? Hogy hirtelen úgy felpuffadtál, mint egy lufi, görcsölt és feszített a hasad vagy égett a gyomrod? Ha eddig nem gondoltad, hogy egyes ételek pillanatok alatt így megboríthatják az emésztésed, jó ha tudod mik lehetnek a bűnösök!

Egy új vakcina megoldás lehet a gluténérzékenységre

Hamarosan a cöliákiában szenvedőknek sem kell lemondaniuk a gluténtartalmú ételekről.

A legegyszerűbb módszerek a nassolási vágy leküzdésére

Rengetegen panaszkodnak arra, hogy képtelenek eluralkodni a nassolási vágyukon, és ez a tél közeledtével még nehezebb lesz. Mi a megoldás?

Készítsd el a tejszelet házi, cukormentes változatát - recept

Büntetlenül fogyasztható tejszelet: igen, létezik!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem