6+1 egészséges élelmiszer a mellrák megelőzéséért
Előfizetek

6+1 egészséges élelmiszer a mellrák megelőzéséért

Étkezési szokásaink komoly hatást gyakorolnak a szervezetünkre. Jót, vagy rosszat, az csak tőlünk függ, mert tényleg nem mindegy, hogy mit eszünk.

A kalóriadús, cukros, zsíros ételek mértéktelen fogyasztása fokozhatja a betegségek, köztük a daganatok kialakulását. Érdemes tudatosabbá válni ezen a területen is. Puskás Gabriella, Az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány elnökének segítségével összeszedtünk 6+1 olyan fontos élelmiszert, ami semmiképpen sem hiányozhat az asztalunkról, ha egészségesebbek szeretnénk lenni és az immunrendszerünket is meg akarjuk erősíteni.

Alma

Magas a flavonoid tartalma. Ez egy olyan antioxidáns növényi anyag, amely közreműködik a sejteket károsító oxidációs folyamatok semlegesítésében, továbbá rákmegelőző-és gyulladáscsökkentő tulajdonsággal is rendelkezik.

Paradicsom

Fogyasztása elősegíti a szervezet fejlődését, az izmok erősödését, megtisztít és erőt ad, azaz nagyon pozitív befolyást gyakorol az egész testre.

Káposzta

A fehér káposzta jótékony hatásához nem férhet kétség. Tele van hasznos ásványi anyagokkal és vitaminokkal kezdve a káliumtól, illetve a kéntől, a jódon, a kalciumon és foszforon át a nátriumig, valamint az A, B és C vitaminokig.

Paprika

A piros és a pritamin paprika termése olyan fontos ásványi anyagok forrása, mint a kálium, a foszfor, a kalcium. Továbbá Béta-karotint és bioflavonoidokat is tartalmaz, amelyek semlegesítik a szabad gyököket, és így bizonyos védelmet nyújtanak a rák ellen.

Brokkoli

Megtalálható benne az a szulforafan nevű anyag, ami segíti a daganatos sejtek elpusztítását célzó természetes folyamatok beindulását, a programozott sejthalálnak nevezett jelenséget. A méregtelenítésében fontos enzimek működését is támogatja, így hamarabb eltűnnek a testünkből a rákkeltő anyagok.

Sütőtök

Magas C-vitamin-tartalmának köszönhetően kiváló antioxidáns táplálék, és a benne lévő karotinoidok pedig megkötik a káros szabadgyököket a szervezetben.

+1 . Twist tonhalkonzerv

Tárazd be mind: A legfontosabb vitaminok és táplálékkiegészítők minden nő számára

A vitaminok mindegyike fontos az emberi szervezet számára, ám van néhány ami a nők esetében kiemelkedő jelentőséggel bír!

Medvehagyma, a tavaszi csodanövény - te is fogyaszd minél többet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Folyton kimerültnek érzed magad? Akár ez a négy komolyabb betegség is állhat a háttérben

Van egy pont, amikor már nem normális az állandó kimerültség.

Ezért hasznos a vegán étrend

Vegán népcsoportokat vizsgáltak tudósok.

Vigyázz, ha mindig későn fekszel le aludni! Az éjjeli baglyok korábban halnak

Ha te is minden este ébren vagy éjszakába nyúlóan, mindenképpen olvass tovább…

Tudtad, hogy a sütőben is lehet főtt tojást készíteni?

A főtt tojás tökéletes része a reggelinek, ebédnek és vacsorának is, feltölt mindenféle jóval, és telis-tele van proteinnel.

Esküvőd lesz? 4 dolog, amit tegyél meg a külsődért az utolsó hetekben!

Szebb alakot, ragyogóbb bőrt szeretnél a nagy nap előtt? Akkor a következő tanácsokat érdemes megfogadnod!

Most akkor egyél vagy ne, mielőtt reggel edzeni mész?

Valaki nem tud, valaki nem akar, más pedig nem tud elindulni nélküle.

A gyerek vagy a férj miatt stresszel többet egy nő? A válasz biztosan meg fog lepni

Vajon ki a családban a legnagyobb stresszfaktor? A joy.hu tudósít egy nemrégi felmérés eredményeiről.

Ez az az edzés, amit végezned kell, ha fogyni szeretnél!

Pedig sokan nem ezt csinálják, ha a súlyvesztés a céljuk!


A bikinialak most készül!

Csak 999 Ft