Anyaként is fitten: vond be okosan az egész családot az egészséges étkezésbe!
Getty Images
Előfizetek

Anyaként is fitten: vond be okosan az egész családot az egészséges étkezésbe!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalam, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Egy kislány, Abigél anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálása is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Jelenleg 36 hetes várandós vagyok a második babámmal, bár már azért óvatosabban, de a mai napig tornázom, odafigyelek az étkezésemre és ez így volt az első terhességem alatt is.

Kép

Az egészséges táplálkozás már jó, ha a gyermekkorban elkezdődik - vélekednek a szakértők. Nem ördöngősség megoldani az egészségtudatos életmódot a piciknél sem, ha egy kicsit odafigyelünk. Most apró trükköket szeretnék megosztani veled, hogy miként tudod akár az egész családot, de leginkább a gyermekeket bevonni az egészséges táplálkozásba, és milyen egyszerű tippek váltak be nálam is, amik megkönnyítik ezt a feladatot.

  • Használj sütőzacskót! Sokszor ha úgy érzem szalad a ház és semmire nincs időm, akkor csak bekapcsolom a sütőt, befűszerezek valamilyen húst és sütőzacskóban megsütöm. Ez azért praktikus, mert igazából nincs vele szinte semmilyen munka, valamint a hús a saját zsírjában sül, ezért nem használunk plusz olajat a sütéshez, ezáltal egészségesebb, könnyebb ételt kapunk.
  • Készíts desszertet gyümölcsből! Szinte mindegyik gyerkőc szereti az édességeket. Míg tombol a jóidő, érdemes kipróbálni ezt a receptet: Sokszor készítek banánfagyit oly módon, hogy érett banánokat beteszek a fagyasztóba pár órára, amikor már egy kicsit fagyosak, kiveszem őket, majd turmixgépben pépesítem. Nagyon könnyen kanalazható, és mèg tehetünk bele akár málnát, szamócát díszítésként. A kislányom imádja!
  • Díszítsd, színesítsd az ételeket! Bár az elején ez talán hosszadalmasabb folyamat lesz, de ha belejössz, már rutinból fog menni. Úgy érzem, hogy ha egy kis játékosságot viszünk az ételekbe, könnyebben fogják a lurkók is megenni a zöldséget, gyümölcsöt. A világhálón rengeteg ilyen képet találtok segítségképp, én is onnan szoktam insipirálódni.
Kép
forrás: GettyImages
  • Nem kell lemondani a tésztaételekről sem, csak reform alapanyagokkal készítsd el őket! Ha pizzát kíván a család, készítsd zab- vagy tönkölylisztből, de túrós vagy karfiolos alappal is találsz hozzá szuper receptet.
  • Zöldségből chipset! Melyik gyermek ne szeretné a chipset?! Nincs ezzel probléma, ha nem a bolti olajos, ízfokozókkal teli verziót választjuk. Csak ízles szerint zöldségekre lesz szükséged. Nagyon jó hozzá a sárgarépa és a cukkini is. Szeld fel a zöldségeket nagyon vékonyra, majd egy sütőpapírral bélelt tepsiben süssd ropogósra őket. A gyerekek biztos, hogy élvezik majd a zöldségek roppanósságát, arról nem is beszélve, milyen gyorsan elkészül, így a mi dolgunkat is megkönnyíti a konyhában.
  • Nassolnivaló magvakból: Az étkezések között válassz egészséges nassolnivalókat a csokik és a cukorkák helyett. Rengeteg hasznos tápanyagot tartalmaznak, amellett pedig nagyon laktatóak. Természetesen ezt már olyan lurkóknál tudjuk bevetni, akik elég nagyok ahhoz, hogy biztonságosan tudják enni őket.
Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?

Klasszikus menzai desszertek fitt változatban – próbáld ki mindkettőt!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a Shape legfrissebb száma!

Főszerkesztőnk ajánlója:

Egyszer már sikerült NEM híznom a nyaraláson – elmondom, hogyan

Ha nyaralás, akkor ott a pihenés, sok program, meleg, napsütés, és egy csomó szuper élmény – na meg persze a hízás is! Hiszen, ki akarná (tudná) visszafogni magát, amikor egy olyan helyen van, ahol új ízeket lehet megkóstolni, esetleg a reggeli svédasztal telis-tele van mindenféle finomsággal? És, ha ez az egy-két hét van az évben, amikor tényleg rendesen kikapcsolódsz hosszabb ideig, akkor miért ne élveznéd azt ki maximálisan?

Sport a hőségben: 5 dolog, amire ügyelj nyáron

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

Meleged van? Egyél chilit!

És vannak tippjeink fázósoknak is!

Így tartja magát formában a Miss Balaton szépségkirálynője

Íme, 4 otthon is végezhető, de hatékony gyakorlat!

Alakbarát törökmogyorós kuglóf recept: ki kell próbálnod!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Nehéz időszak az életmódváltásban? 5 tipp, hogy átlendülj rajta!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megtudod, mi történik veled 4 órával azután, hogy megeszel 5 diót

A dió egy egészen egyszerű étel, mégis olyan fantasztikus hatással van a testedre, hogy azt talán elképzelni sem tudod. És a legjobb, hogy mindössze 4 óra alatt bekövetkeznek a változások!

Jó hír, ha heges a bőröd, egy új eljárással eltűntethetőek a nyomok!

Sérülés, betegségek nyomai végre eltűntethetők, csökkenthetők ezzel az eljárással.

Edd ezzel a gyümölccsel a fagyit, és nem fog hizlalni

Bár ma már sok diétás fagyi kapható, nem mindenhol könnyű hozzájuk jutni. Erre az esetre jelent megoldást az egyik amerikai dietetikus tippje, aki szerint ha egy bizonyos gyümölccsel párosítod a fagyit, nem fog hizlalni!

Csontos pofi és semmi toka: fogyj az arcodból!

Vannak, akik hiába vékonyak, az arcuk alapján mégis pufinak tűnnek, meg olyanok is, akiknél 1-2 kiló hízás is azonnal meglátszik a tokájukon és az arcukon is! De hogyan lehet úgy fogyni, hogy innen menjen le leggyorsabban a felesleg?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem