Anyaként is fitten: 10 dolog, ami segít, hogy csúcsformában legyél a terhesség alatt is!
Getty Images
Előfizetek

Anyaként is fitten: 10 dolog, ami segít, hogy csúcsformában legyél a terhesség alatt is!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalam, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Egy kislány, Abigél anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálása is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Jelenleg 36 hetes várandós vagyok a második babámmal, bár már azért óvatosabban, de a mai napig tornázom, odafigyelek az étkezésemre és ez így volt az első terhességem alatt is.

Farkas-Halász Évi
Farkas-Halász Évi

Mindkét várandósságom alatt rendszeresen végeztem testmozgást, és figyeltem az étkezésemre. Ebben a bejegyzésben tippeket szeretnék Nektek adni, hogy tudtok abban a bizonyos 9 hónapban is fittek, energikusak maradni. Itt is azt javaslom, hogy bármibe kezdtek, előtte konzultáljatok az orvosotokkal, mert minden terhesség és szervezet más és más.

Nekem a következő 10 dolog nagyon bevált!

1. Sétálj a friss levegőn!

Ha van rá lehetőséged, sétálj a természetben akár hetente több alkalommal is! Engem mindig feltölt energiával a napsütés és a környezet. Barátnőkkel ráadásul remek kikapcsolódás, ha kibeszélitek magatokat, vagy közben mókàztok egy kicsit.

2. Tornával a hátfájás ellen!

A nagy pocak általában megviseli a hátunkat és a gerincünket. Megoldás lehet erre a kismamajóga és a speciális gerinctréning órák. Én kipróbáltam, nekem nagyon bevált.

3. Vízisportok

Itt a nyár és a hőség, így mindenkinek jól esik egy kis csobbanás. A legtöbb szakember ajànlja az úszást várandósság alatt is, mivel leveszi a terheket az izületekről, ellazít és a sérülés kockázata is kicsi. Nem árt azonban vigyázni! Csak megbízható helyre menj a fertőzések elkerülése végett, illetve amíg zárt a méhszáj, addig általában az orvosok is engedélyezni szokták ezt a sportot.

Kép
forrás: GettyImages

4. Kerüld a gyorséttermeket!

Nem arról van szó, hogy nem lehet egyszer-kétszer "bűnözni" a babavárás alatt (nálam is megtörtént, finom gnoccit ettem), de hidd el, a minőségi étkezést meghálálja a baba és a te szervezeted is!

5. Igyál sok folyadékot!

Most, hogy tombol a kánikula, nekünk, kismamáknak is nagyon kell figyelnünk a megfelelő folyadékbevitelre. Szénsavas, cukros üdítők helyett készíts magadnak steviával ízesített limonádét vagy igyál sok ásványvizet!

6. Kezdd smoothival a napod!

Nemcsak nagyon finomak ezek az italok, de rengeteg energiával töltenek fel már reggel, próbáld ki!

7. Nassolj zöldégeket!

Készíts mártogatóst joghurtból vagy tejfölből és fogyassz hozzá répát vagy uborkát az esti filmezéshez. Garantáltan alakbarát és egészséges.

Kép
forrás: GettyImages

8. Kerüld a tartósítószeres ételeket!

Tudom, hogy ha fáradt, ingerlékeny az ember, akkor nem igazán van kedve főzni és beéri félkész ételekkel is. De ilyenkor is törekedj arra, hogy minőségi, tápláló fogásokat válassz! Egy könnyű salátát összedobni nagyon egyszerű, pár pecet vesz igénybe, és legalább tudod, hogy mi kerül bele!

9. Sokszor egyél keveset!

Ez szinte egy alapelv a várandósság alatt. A gyomrodat sem terheli meg és segít a súlyod kordában tartásában is.

10. Ügyelj a megfelelő mennyiségű pihenésre!

Még ha az egész babavárás alatt aktív is vagy, fontos, hogy figyelj a tested jelzéseire és ha kell, többször is pihenj le egy nap, ha van rá lehetőséged!

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

Ezért éri meg még felnőtt korban is beadatni a HPV elleni oltást

Várkonyi Andrea orvosként vállalta, hogy anyaként oltatja be magát.

Ezért betegszel meg könnyebben nyaralás alatt, vagy közvetlen utána

Ha tudod az okát, könnyebben elkerülheted a bajt!

Mozgásformák, amit az egész család együtt tud végezni

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Keressük az Év Apáit!

Negyvenötödszörre is bátorítani a gyereket, hogy most biztosan menni fog a biciklizés pótkerék nélkül is. Felkelni az éjszaka közepén és türelmesen elmagyarázni, hogy nincs is mumus az ágy alatt. Rezzenéstelen arccal tanácsot adni még akkor is, amikor valóban kétségbeejtő a helyzet. Hogy köszönhetnénk meg mindezt a legjobb apáknak?

Itt a tökéletes süti a barátnős beszélgetésekhez

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

Ki ne szeretne feszes, vékony és formás combokkal hódítani? Most összeszedtük, mit kell tudnod comb edzés és diéta témájában ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a virgácsaidból!

Kávé terhesség alatt: szabad vagy sem?

Amikor a várandós hírességek kávéval a kezükben sétálnak az utcán, rengeteg támadást kapnak, hogy a koffein mennyire árt a babának, és nem megengedett a kávé terhesség alatt.

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem