Eddz úgy, mint egy modell!
Előfizetek

Eddz úgy, mint egy modell!

Szakmai titkok következnek!

Ez a cikk eredetileg a joy.hu oldalon jelent meg a Modellügynökség rovatban. További érdekes cikkeket a modellek világáról ITT olvashatsz.


A modellek mindennapjaiba nem kizárólag a centik miatt épült be a rendszeres mozgás, hiszen az egészséges életmód része kell legyen ez is.
Az orvosok legalább napi fél óra mozgást javasolnak, s ezzel minden Attractive-modell tisztában van, ezért hetente legalább ötször, de minimum háromszor választják azt a mozgásformát, amelynek szerelmesei. Lehet ez edzőterem, jógastúdió, uszoda, futópálya vagy éppen kosárlabdapálya, az egészségük érdekében mindenki rátalált a neki legmegfelelőbb sportra. Az is, aki egyébként bármennyit ehet, egy dekát sem hízik, hiszen a vitalitást és állóképességet nem adják ingyen. Azokkal, a hosszú évek alatt bevált módszerekkel szeretnénk ösztönözni téged is a mozgásra, amiket folyamatosan ajánlunk a mozogni, feszesedni vagy fogyni vágyó jelöltjeinknek.

Tracy Anderson Method: Mat Workout.
A kedvenc fitneszgurunk, akit két hétig mindenki gyűlöl, végül hálás lesz neki. Olyan sztárok személyi edzője volt már, mint Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez, Madonna és Shakira, a stúdiójába pedig Gisele Bündchen, Jennifer Aniston és Kim Kardashian is gyakran ellátogat. A legtöbb Attractive-modell ezzel a videóval kezdte a karrierjét, ugyanis az általa kifejlesztett egyedi edzéstervvel – a legnagyobb sztárokhoz hasonlóan – te is felébresztheted a legkisebb izomcsoportjaidat is, és kitartó, mindennapi munkával rövid idő alatt átformálhatod az egész testedet. Hetente legalább öt alkalommal kell együtt izzadnod egy órán át Tracyvel ahhoz, hogy két hét után látványossá váljon a változás.


Kép

VSX: Sexiest workout ever
Egyik Victoria’s Secret-angyalka sem született tökéletesen szálkás testtel, céltudatos nőként tettek azért, hogy megőrizzék bombaformájukat és egészségüket. Mivel nekünk különösen szimpatikus, hogy a világhírnév hatására sem dőltek hátra, Tracy után a legtöbbször a VSX 4 rövid videóját ajánljuk, amely külön erőközpontokra, a karra, a fenékre és a lábakra hat. Nagyon fontos, hogy előtte meglegyen a 10 perc bemelegítés, majd ha végeztél az edzéssel, ne felejtsd ellazítani az izmaidat. Az eredményt akkor fogod érezni, ha a YouTube-on is megtalálható videókon bemutatott gyakorlatokat az elmondottak szerint ismételed és legalább hetente háromszor szánsz rá időt.


Jóga, pilates
Az első két módszerrel ellentétben a jóga és a pilates nemcsak a testedet, hanem a szellemedet is formálja. Lényegében a légzést segítségül hívva, gerinckímélő módon, a mélyizmok használatával, belülről kifelé erősítik az izomzatot. A jóga inkább a gerinc és a végtagok hajlékonyságára, míg a pilates inkább a hasizmok fejlesztésére szolgál. A modellkedéshez kifejezetten szuperül jön, hogy javítja a tartásodat, az egyensúlyérzékedet, a hajlékonyságodat és a legnagyobb káosz idején is segít ellazulni. Rengeteg modell imádja ezeket a mozgásformákat, olyannyira, hogy a legendás szupermodell, Christy Turlington még könyvet is írt a jógáról. Külön ajánljuk a gerincjógát azoknak, akiket érdekel a modellkedés, de még nőni szeretnének pár centit.

Büszkék vagyunk saját jógininkre, Vellára, aki korábban az Attractive Modelsnél modellkedett, ma pedig már Ázsiában indít jógaórákat:




Futás
Ugyan az előző tippekhez is csupán egy matracra volt szükséged, a futás olyan sport, amit bárhol, bármikor tudsz gyakorolni ingyen a természetben. Köztudott, hogy a rendszeres futás növeli az állóképességet, kiváló hatással van az anyagcserére és az idegrendszerre, segít megelőzni a daganatos, a szív- és érrendszeri betegségeket, sőt még az asztmát is. Minimum heti 3x50 perc futást javasolunk, ami inkább hosszú távú és lassabb legyen. Sajnos a túl gyors, rövidtávfutástól az izomtömeg megnövekszik, ami a modellkedés szempontjából ugyanúgy plusz centiket eredményez. Kattints ide és olvasd el modellünk, Virág tippjeit a futáshoz.


+1 tipp, ha valami különlegesre vágysz: Zumba Fintess! Táncos aerobicprogram latin zenére, ami formálja az alakodat, javítja az állóképességedet, hosszútávon nemcsak az izmaidat, hanem az önbizalmadat is erősíti. A modellkedés szempontjából azért is jön jól, mert fejleszti a ritmusérzéket, ami például a kifutós munkáknál elengedhetetlen.

Kép
Tovább olvasok
Bivalyerős hasizmokat akarsz? Így lesz abszolút tökéletes a plank pózod

A lapos has titka a jó genetika mellett a tudatos táplálkozás, és csak ezek után jön az edzés. A plank póz minden idők egyik legjobb hasizomgyakorlata, de csak kevesen hajtják végre abszolút tökéletesen!

Lapos has Kate Hudson-módra: tanuld meg a filmcsillag tuti gyakorlatait!

Kétség sem férhet ahhoz, hogy a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt című film sztárja Hollywood egyik legsportosabb nője, aki a harmadik szülése után is seperc alatt visszatért kedvenc edzésmódszeréhez.

Az áfonya 6 csodálatos hatása, amiről talán nem is tudtál

Indul az áfonyaszezon: reméljük, hogy te is bőségesen fogyasztod a szezon egyik legegészségesebb gyümölcsét. De tudtad, hogy az ízén kívül pontosan miért is érdemes sok áfonyát enni?

Lehet, hogy te is túl sok zsírt eszel? Most megtudhatod!

A kiegyensúlyozott táplálkozásnak épp olyan fontos része a jó zsírok fogyasztása, mint a fehérjék és a szénhidrátok jelenléte. De te tudod pontosan, mennyi zsírt kellene enned?

Velük vigyázz! Ételek, amik tönkrevágják a pihentető alvásodat

Közvetlenül a lefekvés előtt enni sosem túl jó ötlet, mert nehezebben alszik el az ember, és az alvás sem lesz olyan pihentető. Ha mégis késő este vagy kénytelen enni, a következő ételeket tedd tiltólistára, ha nem akarsz egész éjszaka forgolódni!

Velük vigyázz! Ételek, amik tönkrevágják a pihentető alvásodat

Közvetlenül a lefekvés előtt enni sosem túl jó ötlet, mert nehezebben alszik el az ember, és az alvás sem lesz olyan pihentető. Ha mégis késő este vagy kénytelen enni, a következő ételeket tedd tiltólistára, ha nem akarsz egész éjszaka forgolódni!

Nehezen veszed rá magad, hogy több zöldséget egyél? Tippek, amikkel végre sikerülhet!

Biztosan ezerszer hallottad már, hogy szinte minden étkezéshez kellene valamilyen zöldséget enni, mégis úgy érzed, ez számodra kivitelezhetetlen? Pedig hidd el, könnyebb, mint gondolnád!

A jegelés mégsem a legjobb megoldás izomfájdalom esetén?

Lesérültél, az első dolgot pedig a jegelés? Tény, hogy a legtöbb embernél ez rögződött be a leginkább, ám egy szakember szerint nem ez az első dolog, amire igazán szükség van ilyenkor!

Üres gyomorral jobb futni, mint egy ütős reggelivel? Eláruljuk a választ

Minden szervezet más: vannak, akik képtelenek elindítani a napot egy jó kis reggeli nélkül, mások délben fogyasztják el az első falatokat. De ha edzel, mi legyen a reggelivel?

5 világsztár, akinek örökre elege lett az állandó diétázásból

Van, hogy azt érzed, itt a vége, mert már rémesen belefáradtál a kalóriaszámlálásba és az önkínzásba? A következő világsztárok is eljutottak már erre a pontra!

Üres gyomorral jobb futni, mint egy ütős reggelivel? Itt a válasz

Minden szervezet más: vannak, akik képtelenek elindítani a napot egy jó kis reggeli nélkül, mások délben fogyasztják el az első falatokat. De ha edzel, mi legyen a reggelivel?

Ez a véleménye a szakértőknek az agyondícsért citromos vízről

Biztosan ezerszer hallottad már, hogy érdemes citromos vízzel indítani a napot, mert felpörgeti az anyagcserét, lúgosít és salaktalanít is. De vajon ez a módszer tényleg hatásos? Ezt gondolják róla a szakértők!

A jövő a vegánoké – 8 érv miért ez a nyerő életforma

A jövő a húsmentes életmód felé mutat – hamarosan tarthatatlanná válik majd, hogy minden áldott nap és naponta többször is húst vagy hústerméket fogyasszunk. Felemésztjük vele a környezetünket, hiszen az állattenyésztés rengeteg szennyező anyagot termel. Az állatokat pedig olyan szerekkel kezelik, amik hosszú távon ártanak az egészségünknek. Ha ennyi még nem lenne elég, van még 8 érvünk a vegán táplálkozás mellett.

Isteni vendégváró pohárdesszert, amivel biztosan nem okozol csalódást

Egészséges, gyors édességre vágysz, amivel lenyűgözöd a vendégeidet, és a plusz kalóriáktól sem kell tartanod? A következő pohárkrémet pofonegyszerű elkészíteni!

Kezdő vagy? Ezért lenne fontos, hogy szabad súlyok helyett gépeken tanulj meg edzeni

Végre belevetetted magad az edzés világába, és rászántad magad, hogy rendszeresen járj konditerembe? Ez szuper, ám azt tudod, hogy szabad súlyok helyett nagyon fontos lenne, hogy először a gépeken tanulj meg mindent?

A jegelés mégsem a legjobb megoldás izomfájdalom esetén?

Lesérültél, az első dolgot pedig a jegelés? Tény, hogy a legtöbb embernél ez rögződött be a leginkább, ám egy szakember szerint nem ez az első dolog, amire igazán szükség van ilyenkor!

Emeld a tétet és fuss egy jó ügy érdekében

Világszerte a gerincsérültekért futnak május 5-én

Lehet, hogy te is túl sok zsírt eszel? Most megtudhatod!

A kiegyensúlyozott táplálkozásnak épp olyan fontos része a jó zsírok fogyasztása, mint a fehérjék és a szénhidrátok jelenléte. De te tudod pontosan, mennyi zsírt kellene enned?

Diéta vagy életmódváltás? Ezek egy profi tapasztalatai!

Vajon a pár hetes diéták hatékonyabbak, vagy az életmdváltás, ha a fogyás a cél? A választ biztosan tudod, de talán az okokkal nem vagy tisztában - következzenek egy igazi profi tapasztalatai!


Trió a bombaformáért!

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem