Anyaként is fitten: apró trükkök, hogyan sportolj baba mellett
Getty Images
Előfizetek

Anyaként is fitten: apró trükkök, hogyan sportolj baba mellett

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalam, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Egy kislány, Abigél anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálása is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Jelenleg 36 hetes várandós vagyok a második babámmal, bár már azért óvatosabban, de a mai napig tornázom, odafigyelek az étkezésemre és ez így volt az első terhességem alatt is.

Kép

Az első bejegyzésemben apró trükköket, az általam bevált módszereimet szeretném megosztani veletek, mégpedig, hogy tudtok sportolni baba vagy kisgyermek mellett. Személy szerint szülés után hat héttel kezdtem bele újra a tornába, fokozatosan, figyelve a testem jelzéseit. Előtte mindenképp kérjétek ki orvosotok véleményét is, én is így tettem!

1. Fuss vagy görkorizz babakocsival!

Amikor a családunkban a babakocsi kiválasztására került a sor, fontos volt, hogy felfújható, nagy kerekei legyenek, amik terepre is kiválóan alkalmasak. Ennek a fajtának az a nagy előnye, hogy sportolni is tökéletesen lehet vele, ráadásul addig a baba nyugodtan tud aludni a friss levegőn, míg te mozogsz egy kicsit!

2. Vond be Apát!

Nagyon jól tud esni akár napi 15-20 perc torna is: energiával tölt fel, kikapcsol és nem utolsó sorban javítja a hangulatot. Nálunk esténként a fürdetésben a férjem segít, addig én nyugodtan tudok egy kicsit sportolni, ha nem jutok el az edzőterembe. Ha nincs lehetőséged bevonni a másik szülőt, akkor a délutáni alvásidőt kihasználva DVD-re vagy a különböző videó megosztó portálokon található edzésekre tornázz!

3. Válassz "anyukás" edzőtermet!

Ha ragaszkodsz az edzőterem atmoszférájához, most már sok olyan terem közül választhatsz, főleg a nagyvárosokban, ahol lehetőség nyílik gyermekmegőrzésre is. Itt többnyire szakképzett alkalmazottak vigyáznak általában már hat hónapos kortól a kicsikre.

Kép

4.Gyalogolj sokat, váltott tempóval!

Nem is gondolnánk, hogy egy levegőzés alkalmával mennyit sétálunk (ez lehet akár napi 5-6 km is). Gyalogolj váltott tempóban, akár kis kocogásokat is beillesztve!

5. Kitörések babakocsival!

Az egyik legjobb erősítő gyakorlat a kitörés, amit könnyedén elvégezhetsz babakocsival is séta közben, de nagyon figyelj a térdeidre!

6. Játszótéren tornázni? Igen!

Az egy dolog, hogy ha már nagyobbacska a gyermek és mozgékony, akkor akár megállás nélkül futhatsz utána, de az interneten már nagyon sok olyan videót találhatsz, ahol kifejezetten anyukáknak mutatnak alternatívát a játszótéri mozgásra.

7. Eddz a picivel!

Ha már nagyobb a babád és biztonságosan meg tudja magát tartani, akkor edzhetsz vele is, súlyként használva. Szintén sok ilyen baba-mama tornázós videóra bukkanhatsz az interneten.

Én kipróbáltam, az izomláz másnapra garantált!

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

Ezért éri meg még felnőtt korban is beadatni a HPV elleni oltást

Várkonyi Andrea orvosként vállalta, hogy anyaként oltatja be magát.

Ezért betegszel meg könnyebben nyaralás alatt, vagy közvetlen utána

Ha tudod az okát, könnyebben elkerülheted a bajt!

Mozgásformák, amit az egész család együtt tud végezni

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Keressük az Év Apáit!

Negyvenötödszörre is bátorítani a gyereket, hogy most biztosan menni fog a biciklizés pótkerék nélkül is. Felkelni az éjszaka közepén és türelmesen elmagyarázni, hogy nincs is mumus az ágy alatt. Rezzenéstelen arccal tanácsot adni még akkor is, amikor valóban kétségbeejtő a helyzet. Hogy köszönhetnénk meg mindezt a legjobb apáknak?

Itt a tökéletes süti a barátnős beszélgetésekhez

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

Ki ne szeretne feszes, vékony és formás combokkal hódítani? Most összeszedtük, mit kell tudnod comb edzés és diéta témájában ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a virgácsaidból!

Kávé terhesség alatt: szabad vagy sem?

Amikor a várandós hírességek kávéval a kezükben sétálnak az utcán, rengeteg támadást kapnak, hogy a koffein mennyire árt a babának, és nem megengedett a kávé terhesség alatt.

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem