Anyaként is fitten: apró trükkök, hogyan sportolj baba mellett
Getty Images
Előfizetek

Anyaként is fitten: apró trükkök, hogyan sportolj baba mellett

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az Anyaként is fitten blog megálmodója, Évi


29 éves anyuka vagyok, két éve vezetem az oldalam, ahol leginkább egészséges recepteket és sporttal kapcsolatos tippeket osztok meg az olvasókkal. Egy kislány, Abigél anyukája vagyok, az ő egészséges és kiegyensúlyozott táplálása is nagyon fontos számomra, ezért a receptjeim akár gyermekeknek is elkészíthetőek.

Jelenleg 36 hetes várandós vagyok a második babámmal, bár már azért óvatosabban, de a mai napig tornázom, odafigyelek az étkezésemre és ez így volt az első terhességem alatt is.

Kép

Az első bejegyzésemben apró trükköket, az általam bevált módszereimet szeretném megosztani veletek, mégpedig, hogy tudtok sportolni baba vagy kisgyermek mellett. Személy szerint szülés után hat héttel kezdtem bele újra a tornába, fokozatosan, figyelve a testem jelzéseit. Előtte mindenképp kérjétek ki orvosotok véleményét is, én is így tettem!

1. Fuss vagy görkorizz babakocsival!

Amikor a családunkban a babakocsi kiválasztására került a sor, fontos volt, hogy felfújható, nagy kerekei legyenek, amik terepre is kiválóan alkalmasak. Ennek a fajtának az a nagy előnye, hogy sportolni is tökéletesen lehet vele, ráadásul addig a baba nyugodtan tud aludni a friss levegőn, míg te mozogsz egy kicsit!

2. Vond be Apát!

Nagyon jól tud esni akár napi 15-20 perc torna is: energiával tölt fel, kikapcsol és nem utolsó sorban javítja a hangulatot. Nálunk esténként a fürdetésben a férjem segít, addig én nyugodtan tudok egy kicsit sportolni, ha nem jutok el az edzőterembe. Ha nincs lehetőséged bevonni a másik szülőt, akkor a délutáni alvásidőt kihasználva DVD-re vagy a különböző videó megosztó portálokon található edzésekre tornázz!

3. Válassz "anyukás" edzőtermet!

Ha ragaszkodsz az edzőterem atmoszférájához, most már sok olyan terem közül választhatsz, főleg a nagyvárosokban, ahol lehetőség nyílik gyermekmegőrzésre is. Itt többnyire szakképzett alkalmazottak vigyáznak általában már hat hónapos kortól a kicsikre.

Kép

4.Gyalogolj sokat, váltott tempóval!

Nem is gondolnánk, hogy egy levegőzés alkalmával mennyit sétálunk (ez lehet akár napi 5-6 km is). Gyalogolj váltott tempóban, akár kis kocogásokat is beillesztve!

5. Kitörések babakocsival!

Az egyik legjobb erősítő gyakorlat a kitörés, amit könnyedén elvégezhetsz babakocsival is séta közben, de nagyon figyelj a térdeidre!

6. Játszótéren tornázni? Igen!

Az egy dolog, hogy ha már nagyobbacska a gyermek és mozgékony, akkor akár megállás nélkül futhatsz utána, de az interneten már nagyon sok olyan videót találhatsz, ahol kifejezetten anyukáknak mutatnak alternatívát a játszótéri mozgásra.

7. Eddz a picivel!

Ha már nagyobb a babád és biztonságosan meg tudja magát tartani, akkor edzhetsz vele is, súlyként használva. Szintén sok ilyen baba-mama tornázós videóra bukkanhatsz az interneten.

Én kipróbáltam, az izomláz másnapra garantált!

Tárazd be mind: A legfontosabb vitaminok és táplálékkiegészítők minden nő számára

A vitaminok mindegyike fontos az emberi szervezet számára, ám van néhány ami a nők esetében kiemelkedő jelentőséggel bír!

Medvehagyma, a tavaszi csodanövény - te is fogyaszd minél többet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Folyton kimerültnek érzed magad? Akár ez a négy komolyabb betegség is állhat a háttérben

Van egy pont, amikor már nem normális az állandó kimerültség.

Ezért hasznos a vegán étrend

Vegán népcsoportokat vizsgáltak tudósok.

Vigyázz, ha mindig későn fekszel le aludni! Az éjjeli baglyok korábban halnak

Ha te is minden este ébren vagy éjszakába nyúlóan, mindenképpen olvass tovább…

Tudtad, hogy a sütőben is lehet főtt tojást készíteni?

A főtt tojás tökéletes része a reggelinek, ebédnek és vacsorának is, feltölt mindenféle jóval, és telis-tele van proteinnel.

Esküvőd lesz? 4 dolog, amit tegyél meg a külsődért az utolsó hetekben!

Szebb alakot, ragyogóbb bőrt szeretnél a nagy nap előtt? Akkor a következő tanácsokat érdemes megfogadnod!

Most akkor egyél vagy ne, mielőtt reggel edzeni mész?

Valaki nem tud, valaki nem akar, más pedig nem tud elindulni nélküle.

A gyerek vagy a férj miatt stresszel többet egy nő? A válasz biztosan meg fog lepni

Vajon ki a családban a legnagyobb stresszfaktor? A joy.hu tudósít egy nemrégi felmérés eredményeiről.

Ez az az edzés, amit végezned kell, ha fogyni szeretnél!

Pedig sokan nem ezt csinálják, ha a súlyvesztés a céljuk!


A bikinialak most készül!

Csak 999 Ft