10 apró változtatás a diétádban, ami látványos eredményt hoz a fogyásodban
Getty Images
Előfizetek

10 apró változtatás a diétádban, ami látványos eredményt hoz a fogyásodban

A cikk támogatója a Pepsi
Szeretnél fogyni pár kilót, de se időd, se energiád egy drasztikus diétához? Akkor a következő tippeket imádni fogod!

Ha figyelsz az életmódodra, biztosan tudod, hogy a szigorú diéták és a különféle divatos fogyókúrák helyett sokkal többet érsz el, ha alapjaiban változtatsz az életmódodon. Nem azt mondjuk, hogy mostantól soha többé nem ehetsz pizzát és csokit, mert néha igenis kell a bűnözés! Viszont ha lehet, a szokásosnál ritkábban tarts csaló napot, ám mellette van még néhány apró trükk, amiket ha bevetsz, garantáltan elmozdul majd a vágyott irányba a mérleg nyelve!

Kép
forrás: GettyImages

Indítsd jól a napot!

Felkelsz, és rögtön a kávéfőző felé veszed az irányt? Ez nem tragédia, de próbálj ki valami újat: kezdd a napot egy pohár citromos vízzel, és egy pár perc múlva jöjjön csak a kávé! A citromos langyos víz egy egyszerű és szuper trükk arra, hogy beinduljon az anyagcsere -, ráadásul méregteleníti a májat. Próbáld ki, és imádni fogod!

Viszlát, cukros italok!

A fogyókúrában hatalmas szerepe van a folyadékfogyasztásnak. Ha imádod a dobozos italokat, a cukros üdítőket, mostantól próbálj ki helyettük alternatív megoldásokat, mert nem is hinnéd, mennyi cukrot tartalmaznak! Válassz cukormentes üdítőket, sokkal jobban jársz velük! A Pepsi újdonságát, a Pepsi Blacket érdemes megkóstolnod: ez egy igazi, kalóriamentes hűsítő, az íze viszont épp olyan, mint a hagyományos kólának!

Igyál kicsit több vizet!

Most őszintén, te mennyit iszol egy nap? A szervezetnek minimum 2 liter vízre van szüksége, ha pedig nyár van és hőség, akkor még sokkal többre. Az is lehet, hogy sokszor nem is éhes vagy, hanem szomjas, ezért is eszel többet – mostantól törekedj arra, hogy elegendő vizet vigyél a szervezetedbe!

Egyél!

A reggelit sokszor elcsalod, ebédelni alig van időd, nap közben végszükség esetén marad a csoki, este pedig felfalod a fél hűtőt? A fogyás titka tényleg a rendszeres étkezés, hiszen akkor nem éhezteted ki a testedet, és nem fogod akarni a felesleges kalóriákat. Igenis szánj időt a reggelire, ebédre és vacsorára, nap közben pedig mindig legyen nálad egy kis dió, mandula, egy alma – hogy legyen mit nassolgatnod!

Fehér helyett barna

Ezt nem nehéz betartani, de tényleg! Ha már köretet eszel, és nem salátára vágysz, akkor fehér helyett barna rizst válassz, a fehér kenyeret pedig cseréld rozsra vagy teljes kiőrlésű lisztből készültre!

Nyers zöldségek mindenek előtt

Nem csak a vitamintartalmuk miatt érdemes minden étkezéshez valami friss zöldséget enni! A fogyáshoz elengedhetetlenek a rostok, a zöldségek legtöbbje pedig nagyon is rostdús! Próbálj legalább ebédre és vacsorára salátát választani a fő fogás mellé, ha pedig ez nehezen megy, kezdd a napot egy zöldturmixszal!

Ismerkedj!

Chia mag, quinoa, avokádó – sokat olvasol róluk, de nem rajongsz az ilyen „huncutságokért”? Pedig érdemes új dolgokat kipróbálni, hiszen a változatosság sosem árt!

Fűszerezz!

Itt a nyár, tele vannak a boltok polcai friss fűszerekkel! Hidd el, egészen más íze lesz az ételnek, vagy egy egyszerű salátának is, ha friss zöldfűszerekkel dobod fel! Emellett nem árt beszerezned némi fahéjat, chiliport, kurkumát – ezek ugyanis a zsírégetést is serkentik!

Válogass!

Igen, ha magadnak főzöl, arra bizony időt és energiát kell szánni, de megéri, mert nagyon nem mindegy, mit viszel be a szervezetedbe. A készételek, a gyorskaják rengeteg tartósítószert tartalmaznak, amik szintén gátolják a fogyásodat! Mostantól nézd meg jobban, mit eszel, iktasd be a piacozást, és alaposan nézd meg, miből főzöl!

Lassulj le!

Akármennyire is rohanó életviteled van, próbálj az étkezésre kicsit másként gondolni! Szánj időt az étel elfogyasztására, alaposan rágj meg mindent, élvezd ki az ízeket: ez nemcsak azért jó, mert előbb érzed majd, hogy tele vagy, és ne tudsz többet enni, de az is fontos, hogy a testnek ne csak félig megrágott ételeket kelljen megemésztenie.

Kép
forrás: GettyImages

Hidd el, megéri változtatni – hamarosan látni fogod az eredményt is!

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?

Klasszikus menzai desszertek fitt változatban – próbáld ki mindkettőt!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a Shape legfrissebb száma!

Főszerkesztőnk ajánlója:

Egyszer már sikerült NEM híznom a nyaraláson – elmondom, hogyan

Ha nyaralás, akkor ott a pihenés, sok program, meleg, napsütés, és egy csomó szuper élmény – na meg persze a hízás is! Hiszen, ki akarná (tudná) visszafogni magát, amikor egy olyan helyen van, ahol új ízeket lehet megkóstolni, esetleg a reggeli svédasztal telis-tele van mindenféle finomsággal? És, ha ez az egy-két hét van az évben, amikor tényleg rendesen kikapcsolódsz hosszabb ideig, akkor miért ne élveznéd azt ki maximálisan?

Sport a hőségben: 5 dolog, amire ügyelj nyáron

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

Meleged van? Egyél chilit!

És vannak tippjeink fázósoknak is!

Így tartja magát formában a Miss Balaton szépségkirálynője

Íme, 4 otthon is végezhető, de hatékony gyakorlat!

Alakbarát törökmogyorós kuglóf recept: ki kell próbálnod!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Nehéz időszak az életmódváltásban? 5 tipp, hogy átlendülj rajta!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megtudod, mi történik veled 4 órával azután, hogy megeszel 5 diót

A dió egy egészen egyszerű étel, mégis olyan fantasztikus hatással van a testedre, hogy azt talán elképzelni sem tudod. És a legjobb, hogy mindössze 4 óra alatt bekövetkeznek a változások!

Jó hír, ha heges a bőröd, egy új eljárással eltűntethetőek a nyomok!

Sérülés, betegségek nyomai végre eltűntethetők, csökkenthetők ezzel az eljárással.

Edd ezzel a gyümölccsel a fagyit, és nem fog hizlalni

Bár ma már sok diétás fagyi kapható, nem mindenhol könnyű hozzájuk jutni. Erre az esetre jelent megoldást az egyik amerikai dietetikus tippje, aki szerint ha egy bizonyos gyümölccsel párosítod a fagyit, nem fog hizlalni!

Csontos pofi és semmi toka: fogyj az arcodból!

Vannak, akik hiába vékonyak, az arcuk alapján mégis pufinak tűnnek, meg olyanok is, akiknél 1-2 kiló hízás is azonnal meglátszik a tokájukon és az arcukon is! De hogyan lehet úgy fogyni, hogy innen menjen le leggyorsabban a felesleg?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem