10 apró változtatás a diétádban, ami látványos eredményt hoz a fogyásodban
Getty Images
Előfizetek

10 apró változtatás a diétádban, ami látványos eredményt hoz a fogyásodban

A cikk támogatója a Pepsi
Szeretnél fogyni pár kilót, de se időd, se energiád egy drasztikus diétához? Akkor a következő tippeket imádni fogod!

Ha figyelsz az életmódodra, biztosan tudod, hogy a szigorú diéták és a különféle divatos fogyókúrák helyett sokkal többet érsz el, ha alapjaiban változtatsz az életmódodon. Nem azt mondjuk, hogy mostantól soha többé nem ehetsz pizzát és csokit, mert néha igenis kell a bűnözés! Viszont ha lehet, a szokásosnál ritkábban tarts csaló napot, ám mellette van még néhány apró trükk, amiket ha bevetsz, garantáltan elmozdul majd a vágyott irányba a mérleg nyelve!

Kép
forrás: GettyImages

Indítsd jól a napot!

Felkelsz, és rögtön a kávéfőző felé veszed az irányt? Ez nem tragédia, de próbálj ki valami újat: kezdd a napot egy pohár citromos vízzel, és egy pár perc múlva jöjjön csak a kávé! A citromos langyos víz egy egyszerű és szuper trükk arra, hogy beinduljon az anyagcsere -, ráadásul méregteleníti a májat. Próbáld ki, és imádni fogod!

Viszlát, cukros italok!

A fogyókúrában hatalmas szerepe van a folyadékfogyasztásnak. Ha imádod a dobozos italokat, a cukros üdítőket, mostantól próbálj ki helyettük alternatív megoldásokat, mert nem is hinnéd, mennyi cukrot tartalmaznak! Válassz cukormentes üdítőket, sokkal jobban jársz velük! A Pepsi újdonságát, a Pepsi Blacket érdemes megkóstolnod: ez egy igazi, kalóriamentes hűsítő, az íze viszont épp olyan, mint a hagyományos kólának!

Igyál kicsit több vizet!

Most őszintén, te mennyit iszol egy nap? A szervezetnek minimum 2 liter vízre van szüksége, ha pedig nyár van és hőség, akkor még sokkal többre. Az is lehet, hogy sokszor nem is éhes vagy, hanem szomjas, ezért is eszel többet – mostantól törekedj arra, hogy elegendő vizet vigyél a szervezetedbe!

Egyél!

A reggelit sokszor elcsalod, ebédelni alig van időd, nap közben végszükség esetén marad a csoki, este pedig felfalod a fél hűtőt? A fogyás titka tényleg a rendszeres étkezés, hiszen akkor nem éhezteted ki a testedet, és nem fogod akarni a felesleges kalóriákat. Igenis szánj időt a reggelire, ebédre és vacsorára, nap közben pedig mindig legyen nálad egy kis dió, mandula, egy alma – hogy legyen mit nassolgatnod!

Fehér helyett barna

Ezt nem nehéz betartani, de tényleg! Ha már köretet eszel, és nem salátára vágysz, akkor fehér helyett barna rizst válassz, a fehér kenyeret pedig cseréld rozsra vagy teljes kiőrlésű lisztből készültre!

Nyers zöldségek mindenek előtt

Nem csak a vitamintartalmuk miatt érdemes minden étkezéshez valami friss zöldséget enni! A fogyáshoz elengedhetetlenek a rostok, a zöldségek legtöbbje pedig nagyon is rostdús! Próbálj legalább ebédre és vacsorára salátát választani a fő fogás mellé, ha pedig ez nehezen megy, kezdd a napot egy zöldturmixszal!

Ismerkedj!

Chia mag, quinoa, avokádó – sokat olvasol róluk, de nem rajongsz az ilyen „huncutságokért”? Pedig érdemes új dolgokat kipróbálni, hiszen a változatosság sosem árt!

Fűszerezz!

Itt a nyár, tele vannak a boltok polcai friss fűszerekkel! Hidd el, egészen más íze lesz az ételnek, vagy egy egyszerű salátának is, ha friss zöldfűszerekkel dobod fel! Emellett nem árt beszerezned némi fahéjat, chiliport, kurkumát – ezek ugyanis a zsírégetést is serkentik!

Válogass!

Igen, ha magadnak főzöl, arra bizony időt és energiát kell szánni, de megéri, mert nagyon nem mindegy, mit viszel be a szervezetedbe. A készételek, a gyorskaják rengeteg tartósítószert tartalmaznak, amik szintén gátolják a fogyásodat! Mostantól nézd meg jobban, mit eszel, iktasd be a piacozást, és alaposan nézd meg, miből főzöl!

Lassulj le!

Akármennyire is rohanó életviteled van, próbálj az étkezésre kicsit másként gondolni! Szánj időt az étel elfogyasztására, alaposan rágj meg mindent, élvezd ki az ízeket: ez nemcsak azért jó, mert előbb érzed majd, hogy tele vagy, és ne tudsz többet enni, de az is fontos, hogy a testnek ne csak félig megrágott ételeket kelljen megemésztenie.

Kép
forrás: GettyImages

Hidd el, megéri változtatni – hamarosan látni fogod az eredményt is!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem