5 tipp, hogyan tartsd magad nyaralás közben is fitten!
Előfizetek

5 tipp, hogyan tartsd magad nyaralás közben is fitten!

Pihentető nyaralás plusz kilók nélkül? Egyáltalán nem lehetetlen! Fogadd meg tanácsainkat és életed legfittebb nyaralása várhat rád!

A nyaralás a pihenésről és rólad szól, arról, hogy egy bizonyos ideig azt csinálod, amit csak szeretnél. Ami boldoggá tesz, ami igazán kikapcsol. Két heti semmittevés és habzsidőzsi azonban nagy károkat okozhatnak, és hidd el, bár azt hiszed, boldoggá tesznek, valójában nem. Pláne, ha a nyaralás végeztével hazaérkezve belenézel a tükörbe, vagy ráállsz a mérlegre. Ezért most adunk néhány tippet, hogy tervezd meg ezt a pár napot, hogy a nyári szüneted alatt is formában maradj, fitt legyél és a plusz kilókat is megúszd.

1. Pakolj be edző cuccot is

Egy futó cipő, egy biciklis nadrág, egy sportmelltartó, egy-két sportosabb ruhadarab igazán elfér a bőröndben, és ki tudja, hátha épp egy spontán biciklitúrára mennétek valamelyik nap. Illetve, ha már nálad az edző cuccod, akkor már csak ki is használod, és elmész futni egyet, vagy edzeni, vagy a már említett biciklitúrára.

2. Menj biciklis túrára

Apropó biciklis túra... Ha épp még szerezés alatt van a nyaralás, tervezzétek már meg előre úgy, hogy igazán sportos és aktív legyen. Mondjuk egy néhány napos burgenlandi biciklis túrához mit szólnál? Képzeld csak el: madárles, csodás tájak, a gyönyörű Fertő-tó, a tavat övező kis falvak, a különleges élővilág, a kilátók, édes kis kápolnák és a Rosalia kerékpárút, aminek már a neve is gyönyörű! Gondold csak át!

Kép

3. Legyél minél többet friss levegőn

Bármilyen hiper-szuper wellness szállodába is mész, ne ragadj bent az épület falai között. Menj levegőre, amikor csak tudsz. Sétálj, fuss, biciklizz, menj túrázni a környéken, ismerd meg a helyi különlegességeket. Ha például Burgenland közelépben szállsz meg, legalább egy napos biciklis túrát mindenképp iktass be és a podersdorfi világítótornyot semmiképp se hagyd ki!

4. Csempéssz be minden nap egy kis mozgást

A legtöbb szállodában már van edzőterem, így legalább egy fél órás edzés minden nap kivitelezhető, de ha ez nem is, egy nagy séta, egy kis futás, a napozások közben néhány hossz leúszása simán kivitelezhető bárhol, bármikor.

5. Gondold át, mit eszel

Nem kell megvonnod magadtól semmi, ahogy a pihenést, úgy a jó ételeket sem a nyaralás alatt. De ha teheted, próbáld ki inkább a helyi különlegességeket. Burgenland környékén kihagyhatatlan például a házi almalekvár, ami egy külön kulináris élvezet. És akkor a szintén helyi sertéshúsokról, mint például a kolbász, a pástétom vagy a szalonna - még nem is beszéltünk. Hidd el, sokkal finomabbak ezek, mint egy pizza, hamburger, vagy sültkrumpli, amit aztán majd nem győzöl leadni a nyaralás után. De persze a helyi különlegességeknél is a legfontosabb a mérték. Egyél és kóstolj meg bármit, de tudd a mértéket!

Kép

Neked is meghoztuk a kedved egy fitt, burgenlandi nyaraláshoz?

Anyaként is fitten: Maradj formában az ünnepek alatt is!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Mit milyen gyakran kell tisztítani és cserélni?

5 dolog, amit nem biztos, hogy jól csinálsz, pedig az egészséged függhet tőle!

Az edzésterv, amitől olyan formás izmaid lesznek, mint még soha!

30 perces edzés, ahol a pihenőidőből is a legtöbbed hozhatod ki!

1 éve szült, de remek formában van a magyar énekesnő, Csemer Bogi! Érdemes tanulni tőle!

Csemer Boglárka kislánya, Lenke lassan egyéves lesz, édesanyja életében azonban a babázás mellett még mindig fontos szerepe van az éneklésnek. Emellett Boggie nagyon figyel a testére, és van néhány dolog, amit sokkal komolyabban vesz, amióta anyuka lett. A Joy.hu sorozatában az énekesnő mesél most arról, hogyan lehet beiktatni a mozgást, az önmagunkra való odafigyelést egy friss anyukának a napirendjébe.

Minden a vacsorán múlik! 3 trükk, amivel karácsonyig tutira ledobsz 2 kilót

Apró, de annál hatásosabb változtatásokra van szükség!

Anyaként is fitten: a tél egészséges finomsága, a cukormenetes mandulás forrócsoki

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Elkapartam az anyajegyemet – aggódnom kellene? Itt a válasz!

Lehet, hogy apróságnak tűnik a dolog, az anyajegyekkel azonban nem árt óvatosan bánni!

Mindennapos mindfulness pillanatok, amik segítenek lelassulni az ünnepekre

Néha a legegyszerűbb momentumok képesek leginkább lelassítani és segíteni, hogy jobban figyelj magadra!

Diéta helyett pizzát eszik, de már javában készül a lagzira Meghan Markle, és nem is akárhogyan!

Meghan így is szupercsinos, de ő is, mint minden lány, a lagzin akar a legszebb lenni!

Nem csoda, hogy a fiatal srácok is bomlanak utána! Kovács Patrícia végre elárulta, mit tesz a külsejéért - exkluzív interjú

Kovács Patrícia egy igazi kortalan szépség: a külseje mindig nagyon rendben van, az alakja is kifogástalan – de tesz is azért, hogy ez így legyen. A TV2- december 2-án induló új sorozatában, a Korhatáros szerelemben a színésznő egyszerűen fantasztikusan fest, mi pedig kifaggattuk arról, hogy ezt mégis hogyan csinálja.

15 tipp, hogy 30 nap alatt karcsúbb lehess

Ha szeretnél pár kilótól megszabadulni, ezek az egyszerű tippek majd segítenek! Ráadásul ezek többségét az ünnepek alatt is be lehet tartani... A joy.hu összállítása.

Mi a teendő, ha bennragadt a tampon és nem találod?

Ha nem tudod, hol ragadt benn a tampon, az első fontos lépés: ne pánikolj!

Kisbabát vársz? Akkor ezzel a 7 szépségtermékkel nagyon vigyázz!

Van pár kozmetikai összetevő, amitől nem árt távol tartanod magad!

Anyaként is fitten: reform kakaós csiga reggelire, aminek képtelenség ellenállni

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Hogy a bőrünk is termel ösztrogént?!

Dr. Sinka Pálinkás Rita bőrgyógyásztól a bőr fiatalságáért is felelős hormonokról, azok szinten tartásáról tudtunk meg érdekes dolgokat.


Szakértőink

Simon Szimonetta

#fitnesz#edzés#zsírégetés#fogyókúra#táplálkozás
Kérdezek tőle

Válts életmódot velünk!

Csak 1785 Ft