5 tipp, hogyan tartsd magad nyaralás közben is fitten!
Előfizetek

5 tipp, hogyan tartsd magad nyaralás közben is fitten!

Pihentető nyaralás plusz kilók nélkül? Egyáltalán nem lehetetlen! Fogadd meg tanácsainkat és életed legfittebb nyaralása várhat rád!

A nyaralás a pihenésről és rólad szól, arról, hogy egy bizonyos ideig azt csinálod, amit csak szeretnél. Ami boldoggá tesz, ami igazán kikapcsol. Két heti semmittevés és habzsidőzsi azonban nagy károkat okozhatnak, és hidd el, bár azt hiszed, boldoggá tesznek, valójában nem. Pláne, ha a nyaralás végeztével hazaérkezve belenézel a tükörbe, vagy ráállsz a mérlegre. Ezért most adunk néhány tippet, hogy tervezd meg ezt a pár napot, hogy a nyári szüneted alatt is formában maradj, fitt legyél és a plusz kilókat is megúszd.

1. Pakolj be edző cuccot is

Egy futó cipő, egy biciklis nadrág, egy sportmelltartó, egy-két sportosabb ruhadarab igazán elfér a bőröndben, és ki tudja, hátha épp egy spontán biciklitúrára mennétek valamelyik nap. Illetve, ha már nálad az edző cuccod, akkor már csak ki is használod, és elmész futni egyet, vagy edzeni, vagy a már említett biciklitúrára.

2. Menj biciklis túrára

Apropó biciklis túra... Ha épp még szerezés alatt van a nyaralás, tervezzétek már meg előre úgy, hogy igazán sportos és aktív legyen. Mondjuk egy néhány napos burgenlandi biciklis túrához mit szólnál? Képzeld csak el: madárles, csodás tájak, a gyönyörű Fertő-tó, a tavat övező kis falvak, a különleges élővilág, a kilátók, édes kis kápolnák és a Rosalia kerékpárút, aminek már a neve is gyönyörű! Gondold csak át!

Kép

3. Legyél minél többet friss levegőn

Bármilyen hiper-szuper wellness szállodába is mész, ne ragadj bent az épület falai között. Menj levegőre, amikor csak tudsz. Sétálj, fuss, biciklizz, menj túrázni a környéken, ismerd meg a helyi különlegességeket. Ha például Burgenland közelépben szállsz meg, legalább egy napos biciklis túrát mindenképp iktass be és a podersdorfi világítótornyot semmiképp se hagyd ki!

4. Csempéssz be minden nap egy kis mozgást

A legtöbb szállodában már van edzőterem, így legalább egy fél órás edzés minden nap kivitelezhető, de ha ez nem is, egy nagy séta, egy kis futás, a napozások közben néhány hossz leúszása simán kivitelezhető bárhol, bármikor.

5. Gondold át, mit eszel

Nem kell megvonnod magadtól semmi, ahogy a pihenést, úgy a jó ételeket sem a nyaralás alatt. De ha teheted, próbáld ki inkább a helyi különlegességeket. Burgenland környékén kihagyhatatlan például a házi almalekvár, ami egy külön kulináris élvezet. És akkor a szintén helyi sertéshúsokról, mint például a kolbász, a pástétom vagy a szalonna - még nem is beszéltünk. Hidd el, sokkal finomabbak ezek, mint egy pizza, hamburger, vagy sültkrumpli, amit aztán majd nem győzöl leadni a nyaralás után. De persze a helyi különlegességeknél is a legfontosabb a mérték. Egyél és kóstolj meg bármit, de tudd a mértéket!

Kép

Neked is meghoztuk a kedved egy fitt, burgenlandi nyaraláshoz?

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

Ezért éri meg még felnőtt korban is beadatni a HPV elleni oltást

Várkonyi Andrea orvosként vállalta, hogy anyaként oltatja be magát.

Ezért betegszel meg könnyebben nyaralás alatt, vagy közvetlen utána

Ha tudod az okát, könnyebben elkerülheted a bajt!

Mozgásformák, amit az egész család együtt tud végezni

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Keressük az Év Apáit!

Negyvenötödszörre is bátorítani a gyereket, hogy most biztosan menni fog a biciklizés pótkerék nélkül is. Felkelni az éjszaka közepén és türelmesen elmagyarázni, hogy nincs is mumus az ágy alatt. Rezzenéstelen arccal tanácsot adni még akkor is, amikor valóban kétségbeejtő a helyzet. Hogy köszönhetnénk meg mindezt a legjobb apáknak?

Itt a tökéletes süti a barátnős beszélgetésekhez

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

Ki ne szeretne feszes, vékony és formás combokkal hódítani? Most összeszedtük, mit kell tudnod comb edzés és diéta témájában ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a virgácsaidból!

Kávé terhesség alatt: szabad vagy sem?

Amikor a várandós hírességek kávéval a kezükben sétálnak az utcán, rengeteg támadást kapnak, hogy a koffein mennyire árt a babának, és nem megengedett a kávé terhesség alatt.

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem