5 tipp, hogyan tartsd magad nyaralás közben is fitten!
Előfizetek

5 tipp, hogyan tartsd magad nyaralás közben is fitten!

Pihentető nyaralás plusz kilók nélkül? Egyáltalán nem lehetetlen! Fogadd meg tanácsainkat és életed legfittebb nyaralása várhat rád!

A nyaralás a pihenésről és rólad szól, arról, hogy egy bizonyos ideig azt csinálod, amit csak szeretnél. Ami boldoggá tesz, ami igazán kikapcsol. Két heti semmittevés és habzsidőzsi azonban nagy károkat okozhatnak, és hidd el, bár azt hiszed, boldoggá tesznek, valójában nem. Pláne, ha a nyaralás végeztével hazaérkezve belenézel a tükörbe, vagy ráállsz a mérlegre. Ezért most adunk néhány tippet, hogy tervezd meg ezt a pár napot, hogy a nyári szüneted alatt is formában maradj, fitt legyél és a plusz kilókat is megúszd.

1. Pakolj be edző cuccot is

Egy futó cipő, egy biciklis nadrág, egy sportmelltartó, egy-két sportosabb ruhadarab igazán elfér a bőröndben, és ki tudja, hátha épp egy spontán biciklitúrára mennétek valamelyik nap. Illetve, ha már nálad az edző cuccod, akkor már csak ki is használod, és elmész futni egyet, vagy edzeni, vagy a már említett biciklitúrára.

2. Menj biciklis túrára

Apropó biciklis túra... Ha épp még szerezés alatt van a nyaralás, tervezzétek már meg előre úgy, hogy igazán sportos és aktív legyen. Mondjuk egy néhány napos burgenlandi biciklis túrához mit szólnál? Képzeld csak el: madárles, csodás tájak, a gyönyörű Fertő-tó, a tavat övező kis falvak, a különleges élővilág, a kilátók, édes kis kápolnák és a Rosalia kerékpárút, aminek már a neve is gyönyörű! Gondold csak át!

Kép

3. Legyél minél többet friss levegőn

Bármilyen hiper-szuper wellness szállodába is mész, ne ragadj bent az épület falai között. Menj levegőre, amikor csak tudsz. Sétálj, fuss, biciklizz, menj túrázni a környéken, ismerd meg a helyi különlegességeket. Ha például Burgenland közelépben szállsz meg, legalább egy napos biciklis túrát mindenképp iktass be és a podersdorfi világítótornyot semmiképp se hagyd ki!

4. Csempéssz be minden nap egy kis mozgást

A legtöbb szállodában már van edzőterem, így legalább egy fél órás edzés minden nap kivitelezhető, de ha ez nem is, egy nagy séta, egy kis futás, a napozások közben néhány hossz leúszása simán kivitelezhető bárhol, bármikor.

5. Gondold át, mit eszel

Nem kell megvonnod magadtól semmi, ahogy a pihenést, úgy a jó ételeket sem a nyaralás alatt. De ha teheted, próbáld ki inkább a helyi különlegességeket. Burgenland környékén kihagyhatatlan például a házi almalekvár, ami egy külön kulináris élvezet. És akkor a szintén helyi sertéshúsokról, mint például a kolbász, a pástétom vagy a szalonna - még nem is beszéltünk. Hidd el, sokkal finomabbak ezek, mint egy pizza, hamburger, vagy sültkrumpli, amit aztán majd nem győzöl leadni a nyaralás után. De persze a helyi különlegességeknél is a legfontosabb a mérték. Egyél és kóstolj meg bármit, de tudd a mértéket!

Kép

Neked is meghoztuk a kedved egy fitt, burgenlandi nyaraláshoz?

Tovább olvasok
Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.

Készülődj az ünnepekre diétás süteménnyel

Mert karácsonykor is lehet tudatosan étkezni!

7 dolog, amit tegyél meg magadért az adventi időszakban

Az adventi időszaknak a meghitt pillanatokról kellene szólnia, mégis általában az ajándékok utáni kajtatás és rohanás van terítéken. Épp ezért, összeszedtünk néhány dolgot, amit ha megteszel magadért, sokkal kiegyensúlyozottabb és nyugodtabb lehetsz!

Ettől öregszünk gyorsabban

A jó hír, hogy már tudják az okát, te pedig tehetsz ellene.

9 élelmiszer, amelyek bár egészségesnek tűnnek, durva gyomorpanaszokat okozhatnak

Érezted már úgy, hogy egy adag popcorn, egy tál saláta vagy fokhagymás pirítós teljesen kiütött? Hogy hirtelen úgy felpuffadtál, mint egy lufi, görcsölt és feszített a hasad vagy égett a gyomrod? Ha eddig nem gondoltad, hogy egyes ételek pillanatok alatt így megboríthatják az emésztésed, jó ha tudod mik lehetnek a bűnösök!

Egy új vakcina megoldás lehet a gluténérzékenységre

Hamarosan a cöliákiában szenvedőknek sem kell lemondaniuk a gluténtartalmú ételekről.

A legegyszerűbb módszerek a nassolási vágy leküzdésére

Rengetegen panaszkodnak arra, hogy képtelenek eluralkodni a nassolási vágyukon, és ez a tél közeledtével még nehezebb lesz. Mi a megoldás?

Készítsd el a tejszelet házi, cukormentes változatát - recept

Büntetlenül fogyasztható tejszelet: igen, létezik!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem