Egy edzésfüggő vallomásai: Nélkülözhetetlen kedvenceim
Előfizetek

Egy edzésfüggő vallomásai: Nélkülözhetetlen kedvenceim

Mindenkinek, aki azt mondja, hogy "nincs ideje edzeni", meg kellene ismernie Virit. Az egy dolog, hogy egy zenei cégcsoportot vezet, feleség, két kutya és egy cica gazdája, de mellette még arra is van ideje, hogy annyit eddzen, mint egy élsportoló. Hogyan csinálja? Erről ír nekünk minden héten. Hidd el, nagyon motiváló lesz!
Olvasd el ezt is!

Manapság annyi minden van, ami megkönnyíti azt, hogy sportszenvedélyünknek hódolhassunk! Kütyük és eszközök hada segít minket abban, hogy a lehető legaktívabb életet élhessük. Én minden reggel több, rogyásig megpakolt táskával indulok el, hogy az aznapi minimum két edzésemre (és a clean étkezéseimre) nálam legyen minden fontos dolog. Mivel emiatt már elég profivá váltam az elmúlt években, az alábbiakban megpróbálok nektek is segíteni, hogy az összekészülés ne legyen egyenlő egy idegrohammal és egy csontig leizzadással.

A legjobb, ha az edzőtáskánk folyamatosan be van pakolva (legalább az alapdarabokkal), így nem kell a nulláról összerakni reggelente, és ezzel kockáztatni, hogy valamit otthon felejtünk. És persze azért is, nehogy utolsó pillanatban kihagyjuk az edzést, csak mert már nincs idő bekészíteni az összes dolgot.

De hogy is néz ki egy alappakk? A táskátokban mindenképp legyen papucs, mikroszálas törölköző – a legjobb találmány, nekem minden mennyiségben van otthon: pici az arcomnak, közepes, amit le tudok teríteni a szőnyegre, ha pl. hasazunk, nagy a zuhanyzáshoz, és kifejezetten jógamatrac méretű, amit bikramon szoktam használni –, vízálló (mert hajlamosak néha kifolyni a kencék sajnos) neszesszer tartó, benne pedig utazó kiszerelésben a pipere cuccok.

Hajszárító szinte minden sportkomplexumban van, de hajkefét vigyetek, és én speciel hordok magammal egy mini hajvasalót is, ugyanis a frufrum hajlamos rá, hogy edzések után égnek álljon, és olyankor a tükörképem leginkább egy dühöngő örültéhez hasonlít! Sminkcucc, váltóruha, esetleg fürdőruha, ha mentek szaunázni is…

Hogy ezen kívül milyen extrákkal egészítem ki az eszköztáramat? Most bemutatom a kedvenc sportkellékeimet.

  • Mezítlábas „edzőcipő”: Rengeteg féle edzést egyszerűen nem lehet cipőben csinálni, vagy a kultúrája, vagy a jellege miatt. Több márka is gyárt ilyen, balettcipőre emlékeztető, hajlékony kis szerkezetet, ami megvédi a lábat az apró sérülésektől, mégis mezítlábas hatást kelt és irtó kényelmes. Én a tatamin végzett HIIT edzéseimen szoktam hordani, illetve néha bokszon is. Jógázni például jobban szeretek mezítláb.
  • Zokni: Azt évtizedek óta tudjuk, hogy a cipőre nagyon oda kell figyelni. De aki azt gondolja, hogy mindegy, milyen zokniban edz, az nem tudja, miből marad ki! A márkák fantasztikus darabokat gyártanak, és sportágspecifikusan lehet válogatni köztük. Abban a zokniban, amiben edzőterembe, funkcionális tréningre megyek, egyáltalán nem tudok teniszezni, mert a kitámasztásoknál össze-vissza csúszkál. És futáshoz is teljesen másfajtát választok. Érdemes legalább 2-3 párba beruházni – mindenkinek az adott edzéshez –, mert biztonságos, kényelmes és tartós egy-egy jó minőségű gyártmány. Én a legjobban a Nike titokzoknijait szeretem, de az Oyshoban is vettem már szupereket.

  • Kulacs, shaker: Mindenkinek kell egy saját, masszív kulacs! Egészen más érzés egy hozzád passzoló üvegből inni, mint egy szimpla másfél literes vizespalackból. Az enyém 7 decis, ami praktikus, mert nekem a fél liter sajnos nem elég. Imádom, mert egy nagyon kedves utazásomra emlékeztet, és gyönyörű kék színe van. Ezen kívül viszek mindig egy shakert is (ez is kék, hogy passzoljanak), amiben BCAA + Glutamin port vegyítek tisztított vízzel. Erőedzés közben ezt kortyolgatom, kardión és teniszen pedig a sima vizet.
  • Fehérje szelet: Mivel vegetáriánus vagyok 20 éve, a fehérjepótlás mindig nehéz feladat számomra, főleg úgy, hogy a porok ízét egyáltalán nem bírom. Próbáltam már vegán fehérjéket is, de a legjobban az alacsony szénhidrát tartalmú (ez a jelenlegi low-carb diétám miatt kifejezetten fontos), fehérjedús szeleteket szeretem legjobban. Mivel rendkívül édesszájú vagyok, a szó hagyományos értelmében vett édességet viszont egyáltalán nem eszem, ezért fontos számomra, hogy a lehető legízletesebb legyen a „csoki”. Én a Quest Bartól a Rocky Road és a Cookies & Cream fajtákat, a Biotech Zero Barból pedig a csoki-mogyoró és a csoki-marcipán ízű szeleteket szeretem a legjobban. Edzés után banánnal – az igazi csoda étek! – kombinálva szoktam megenni, és imádom.
  • Smink: Edzéshez SOHA nem sminkelek. Szétkenődne, meggátolna az izzadásban és összemaszatolnám vele a ruhámat is, ráadásul úgyse azért megyek sportolni, hogy ott legyen a lehető legszebb az arcom… Viszont a számat mindig bekenem szájbalzsammal, és amióta kivehető fogszabályzóm van (My Clear Brace), azóta még jobban száradnak az ajkaim. Nemrégiben találtam végre egy kencét, ami minden eddiginél jobban bevált: a Kiehl’s Butterstick Lip Treatmentjét már két színben is megvettem. Az állaga és az illata is pompás, és edzés végéig teljesen jól tart. Az pedig a bónusz, hogy van benne fényvédő is, ezért a nyári futó- és teniszszezonban is használhatom majd.

  • Övtáska, karra csatolható telefontok: Én általában futó övtáskával futok vagy túrázom, mert ebbe minden belefér és kényelmes is. Van olyanom is, amibe pici kulacsokat is lehet rakni, ami kánikulában ideális, mert alapvetően rettentően izzadós vagyok, és a folyadékpótlás emiatt (is) elengedhetetlen, kút viszont nem mindenhol van. Néha felcsatolok a karomra telefontokot, de azt nem annyira szeretem, mert vagy szorít, vagy csúszkál, és napos időben fehér marad alatta a bőröm. De szerintem a legtöbben ezt használjátok, és egyébként teljesen jó kis termék.

  • Fitnesz-, futó- vagy okosóra, illetve applikációk: A legújabb barátom egy Fitbit Alta HR óra. Rettentően vágytam rá, és a napi két edzésemmel és (sajnos) roppant kevés alvásommal egy jó kontroll nekem, úgyhogy most mindig izgatottan követem az adatokat. Ezenkívül van egy Garmin futóórám, ami szintén nagyon hasznos – szerintem futáshoz egy álom, és a maraton felkészülésem gyakorlatilag lehetetlen lett volna nélküle. Az étkezéseimet a MyFitnessPal-ben vezetem, nagyon szigorúan és őszintén, és sokat segített ez az alkalmazás abban, hogy a diétámat tartani tudjam.
  • Jógamatrac: Szerintem minden embernek kell egy jó jógamatrac! Akkor is, ha soha nem jógázott. Bármilyen edzéshez kitűnő kellék, és összehajtható, utazó változatban is lehet kapni, így bárhol, bármikor lefekhetünk akármilyen talajra.
  • Henger, triggerpont labda: A nyújtás fontossága nem kérdés. De ha nem jutunk el a masszőrhöz akár időhiány, akár költséghatékonyság miatt, az önmasszázs rendkívül jó alternatíva, rendszeres alkalmazásával csökken a sérülésveszély és izmaink rugalmasabbak és egyben lazábbak lesznek.Törhetetlen telefontok: A telefonom minden héten leesik legalább kétszer edzések alatt. És még soha nem tört össze, hála a jó fóliának és toknak.
  • Fülhallgató: Én zenét soha nem hallgatok edzés közben, mert az nekem kicsit munka is, tekintve, hogy a zeneiparban dolgozom. Sport közben viszont tényleg ki szeretnék kapcsolni. Ha edzőteremben kardiózom, akkor általában sorozatokat nézek közben, ha pedig a szabadban futok, néha podcast-ek mennek a fülemben. Akár a pici, bedugható változatot, akár a nagy, teljes hallójáratot beterítőt preferáljátok, legyen jó minőségű a fülesetek, és kérlek, ne hallgassátok túl hangosan, nehogy kárt tegyetek a hallásotokban!
  • Manikűr: Mivel edzés közben jó sok fekvőtámaszt, burpee-t és egyebet csinálunk, jó érzéssel tölt el, ha vidám, szépen lakkozott körmöket látok, ha lenézek. Valóban fel tudják dobni a hangulatomat! Jelenleg az enyéimnek pink és mangó színe van, és szombat reggel, jóga előtt festettem őket.

A teniszütőmről, labdákról, rezgéscsillapítóról, bokszkesztyűről és egyéb, sportágspecifikus dolgokról is napokat tudnék regélni, de most inkább az általánosságokat szerettem volna nektek összeszedni. Remélem, hogy ezen a héten is minél többen mentek sportolni, akár a szabadba, akár terembe, és jól fogjátok közben érezni magatokat!

Én ott leszek a Runner’s World „Ébredj” futásán a Margit-szigeten csütörtök hajnalban, és a Kayla’s Army péntek esti naplementés kocogásán is a belvárosban. Talán valamelyiken összefutunk. Nagyon örülnék neki!

Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

Ezért éri meg még felnőtt korban is beadatni a HPV elleni oltást

Várkonyi Andrea orvosként vállalta, hogy anyaként oltatja be magát.

Ezért betegszel meg könnyebben nyaralás alatt, vagy közvetlen utána

Ha tudod az okát, könnyebben elkerülheted a bajt!

Mozgásformák, amit az egész család együtt tud végezni

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Keressük az Év Apáit!

Negyvenötödszörre is bátorítani a gyereket, hogy most biztosan menni fog a biciklizés pótkerék nélkül is. Felkelni az éjszaka közepén és türelmesen elmagyarázni, hogy nincs is mumus az ágy alatt. Rezzenéstelen arccal tanácsot adni még akkor is, amikor valóban kétségbeejtő a helyzet. Hogy köszönhetnénk meg mindezt a legjobb apáknak?

Itt a tökéletes süti a barátnős beszélgetésekhez

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

Ki ne szeretne feszes, vékony és formás combokkal hódítani? Most összeszedtük, mit kell tudnod comb edzés és diéta témájában ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a virgácsaidból!

Kávé terhesség alatt: szabad vagy sem?

Amikor a várandós hírességek kávéval a kezükben sétálnak az utcán, rengeteg támadást kapnak, hogy a koffein mennyire árt a babának, és nem megengedett a kávé terhesség alatt.

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem