Közösségben az erő, avagy miért jobb, ha van egy társunk az edzésben
Előfizetek

Közösségben az erő, avagy miért jobb, ha van egy társunk az edzésben

Kayla Itsines magyar követői, a Hungarian BBG girls két tagja, Réka és Herta most megmutatják, miért is olyan jó a barátnőtökkel edzeni!
Olvasd el ezt is!

Mindannyiunkkal megtörtént már, hogy elveszítette motivációját, ha edzésről volt szó. Néha nehezen vesszük rá magunkat, időbe telik, hogy kitaláljuk, mit is eddzünk, milyen testrészünket mozgassuk meg és milyen ismétlésszámmal végezzük a gyakorlatokat. Szerencsére, ott van nekünk kedvenc online fitness motivátorunk, az ausztrál személyi edző, Kayla Itsines, akinek 12 hetes Bikini Body Guide (BBG) – másnéven Sweat with Kayla (SWK) – nevű programja tökéletes támpontként és követhető edzéstervként szolgál.

Számunkra az edzésprogram és a gyakorlatsor adott; az idő, ami rendelkezésünkre áll: az a bizonyos 28 perc magas intenzitású pliometrikus tréning, amibe mindent beleadunk. De mégis, vannak napok, amikor még mi, igazi BBG lányok sem érezzük azt a kicsattanó erőt és motivációt, hogy 100% odaadással álljunk neki az erősítő edzésnek. Ilyenkor a legjobb varázsszer közösségünk motiváló ereje, no meg persze, ha valakivel együtt tudunk edzeni.

Íme 5+1 a millió okból, amiért kifejezetten jó, ha van egy “workout buddy”-nk:


  1. Motiváló erő
    Egyszerű a képlet: ketten vagytok, előre megírt feladatsor, tudjátok mi a dolgotok, hány kört és ismétlést kell végig csinálnotok; elkezditek egyszerre, és amint valamelyikőtök lemarad vagy már épp feladná, a másik csak annyit mond: “gyere, már csak öt ismétlés” és ezzel a fél mondattal vissza tud hozni a ritmusba, így újra mindent beleadva mehet az edzés!

  2. Szabályos kivitelezés
    Ismerős, mikor minden fekvőtámasznál oldalra fordított fejjel, a legközelebbi tükörből próbálod nézni, hogy egyenes-e a hátad, nem dől-e be a csípőd vagy, hogy épp milyen mélyről nyomod ki magad?! Pedig mennyivel egyszerűbb is a dolgod, mikor nem kell folyamatosan nézelődnöd, mert az edzőtársad ott van, hogy két fekvő között odaszóljon neked: “testtartás!”

  3. Trükkök, tippek attól, aki igazán ismer
    Barátainkkal a hétköznapi életben is szeretünk egymásnak átadni jól bevált szokásokat, miért lenne ez másképp az edzések során? Bár online is rengeteg hasznos tanácsot olvashatunk, amik valóban megkönnyítik és hatékonyabbá is teszik az edzéseinket, mégis, ha olyan személytől hallunk praktikákat, akik jól ismernek minket, az biztosan célba ér. Egy közös edzés során egymás rutinja szem elé kerül, bátran lessétek el a tuti trükköket!

  4. Ha megígérted, ott leszel
    Ugye, ugye. Ha megbeszélitek, hogy közösen mentek edzeni, biztos, hogy szembeszállsz a fáradtsággal, mikor megszólal benned a kisördög, hogy “ma ne menj, majd holnap bepótolod”. Ha már tudod, hogy az edzőtársad lassan a cipőjét köti, akkor nagy lesz a motivációd, hogy te is beállj mellé a sorba, hiszen nem hagyod cserben csak azért, mert egy kicsit elfáradtál. Hidd el, már az öltözőben két jó sztorival feldobjátok majd egymás hangulatát és új lendülettel jöhet az edzés!

  5. Együtt lenni jó
    A rohanós hétköznapokban sokszor nehezen oldjuk meg, hogy a barátainkkal is töltsünk egy kis időt, de jó hírünk van: az edzőterem mindkettőtöket tárt karokkal vár! Ez az egyszerű érv már önmagában elég arra, hogy legyen egy workout buddy-d, akivel ráadásul csak úgy repül az idő – na jó, azt a 28 BBG-percet minden bizonnyal egy órának érzitek majd – de előtte és utána garantáltan sokkal jobban telik majd.

  6. +1 Páros gyakorlatok
    Kicsit viccesen hangzik, de igenis léteznek olyan gyakorlatok melyek közben hasznosan fejlődik mind saját, mind pedig edzőtársunk izomzata – és közben még jól is szórakozunk. Az a bizonyos gyilkos plank sem olyan rossz, ha közben pacsiztok a barátnőddel – na jó, igazából úgy még nagyobb kihívás!

Mutatunk is pár ilyen feladatot:

Nézd meg a galériánkat> 6 kép
Páros gyakorlatok BFF-eknek

Ha Te is szeretnéd átélni a BBG életérzést, akkor 2017. március 31-én köztünk a helyed! A meetup részleteiért kattints az esemény Facebook oldalára!


Köszönjük a helyszínt a Fitness & Health Club by Marriott Budapestnek, a PureBoostX cipőt és ruhákat pedig az adidasnak.

Tárazd be mind: A legfontosabb vitaminok és táplálékkiegészítők minden nő számára

A vitaminok mindegyike fontos az emberi szervezet számára, ám van néhány ami a nők esetében kiemelkedő jelentőséggel bír!

Medvehagyma, a tavaszi csodanövény - te is fogyaszd minél többet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Folyton kimerültnek érzed magad? Akár ez a négy komolyabb betegség is állhat a háttérben

Van egy pont, amikor már nem normális az állandó kimerültség.

Ezért hasznos a vegán étrend

Vegán népcsoportokat vizsgáltak tudósok.

Vigyázz, ha mindig későn fekszel le aludni! Az éjjeli baglyok korábban halnak

Ha te is minden este ébren vagy éjszakába nyúlóan, mindenképpen olvass tovább…

Tudtad, hogy a sütőben is lehet főtt tojást készíteni?

A főtt tojás tökéletes része a reggelinek, ebédnek és vacsorának is, feltölt mindenféle jóval, és telis-tele van proteinnel.

Esküvőd lesz? 4 dolog, amit tegyél meg a külsődért az utolsó hetekben!

Szebb alakot, ragyogóbb bőrt szeretnél a nagy nap előtt? Akkor a következő tanácsokat érdemes megfogadnod!

Most akkor egyél vagy ne, mielőtt reggel edzeni mész?

Valaki nem tud, valaki nem akar, más pedig nem tud elindulni nélküle.

A gyerek vagy a férj miatt stresszel többet egy nő? A válasz biztosan meg fog lepni

Vajon ki a családban a legnagyobb stresszfaktor? A joy.hu tudósít egy nemrégi felmérés eredményeiről.

Ez az az edzés, amit végezned kell, ha fogyni szeretnél!

Pedig sokan nem ezt csinálják, ha a súlyvesztés a céljuk!


A bikinialak most készül!

Csak 999 Ft