Robbantsd le nyárra a melltartópánt körüli zsírpárnákat!
Getty Images
Előfizetek

Robbantsd le nyárra a melltartópánt körüli zsírpárnákat!

Simon Szimonetta fitneszedző most abban lesz a segítségedre, hogy tüntetheted el a melltartópánt és bikinifelső körüli hájacskákat!
Olvasd el ezt is!

Nincs is annál idegesítőbb érzés, amikor a boltban kell hagynod álmaid bikinijét, mert a felső része nem éppen a legelőnyösebb választás az itt-ott kibuggyanó zsírpárnák miatt. Van még egy kis idő nyárig, vágj bele most és dolgoztasd heti rendszersséggel hátizmaidat. Tudom, hogy sokan a comb-fenék-has kombót helyezitek előtérbe, de nem szabad megfeledkezni a hátizmok erősítéséről sem. Főleg azoknál kiemelten fontos, akik ülőmunkát végeznek!


Nincs olyan hátizom gyakorlat, ami önmagában eltűntetné a háthurkákat. Viszont egy szuper étrenddel, rendszeres kardió edzésekkel és megfelelő folyadékbevitellel kombinálva elérheted a kívánt nyári formát. Jó hír, hogy léteznek olyan gyakorlatok, melyekkel pár hét alatt tónusosabbá tudod varázsolni ezt a területet.


Íme néhány a kedvenc hátfeszesítő gyakorlataim közül, ami pont azt a kritikus részt dolgoztatja meg, ami a melltartód szomszédságában van:

  • Mielőtt nekilátnál az edzésnek, mindig szánj 8-10 percet a bemelegítésre!

  • Az első gyakorlatnál válassz akkora súlyt, amivel biztonságosan végre tudod hajtani a gyakorlatot! Ügyelj végig az egyenes hátra, fejed pedig ne lógasd! Kedzőként dolgozz súly nélkül vagy pici kézisúlyzóval. Ebből bátran végezhetsz 15-20 ismétlést 4 körben!

  • A keretnél történő gyakorlatoknak csak haladók álljanak neki! Ha régóta vágyad a húzódzkodás, akkor ezek hosszas gyakorlásával és fokozatos nehezítésével meg tudod alapozni.

Csinálj egy képet magadról edzés közben, töltsd fel az Instagramra a #szimimondta hashtaggel, hogy Szimi és a Shape csapata is láthassa, mennyire fitt vagy!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem