Tavaszi fáradtság? Na ne! 4 tipp, hogy megelőzd és elűzd
Előfizetek

Tavaszi fáradtság? Na ne! 4 tipp, hogy megelőzd és elűzd

Az emberek többségét érinti, főként a sportolókat!
Olvasd el ezt is!

Lassíts le!

Hiszen, ha fáradt vagy, pihenni kell! A tavaszi fáradtság egy összetett dolog, de nagyban hozzájárul az is, hogy nem figyelsz oda a megfelelő regenerációra. Manapság a legtöbben tényleg túlhajtják magukat, mert úgy érzik, nincs idő arra, hogy „csak pihenjenek”. Ha újabban nem vagy a topon, hagyj ki pár napot a futásból (akár egy hetet is, igen!), és a következő hétvégédet ne táblázd be ezer programmal. Hétköznap pedig munka után irány haza, kuckózz be, és bújj hamar ágyba. Már egy ilyen lazább hét is csodát tesz.

Töltsd fel magad vitaminokkal!

A tavaszi fáradtság egyik fő oka, hogy a szervezetedből kiürültek a fontos vitaminok és ásványi anyagok, úgyhogy itt az idő megreformálni picit az étkezésedet, és tartani egy kiadós vitaminkúrát. Egy multivitamin készítmény alapvető, de ez az az időszak, amikor a sokan vas- és B-vitamin hiánnyal küzdenek. Ezeket megtalálod a spenótban, vörös húsokban, hüvelyesekben és teljes kiőrlésű lisztből készült pékárukban. Fogyassz belőlük bőven, vagy vásárolj étrend-kiegészítő tablettát. 4 hétre cseréld le a délutáni kávédat egy zöld turmixra (spenót, alma, uborka, citrom) és minden étkezésnél kerüljön a tányérodra egy kis adag gyümölcs és/vagy zöldség.

Kell az oxigén!

Futóként valószínűleg több időt töltesz a szabadban, mint a többiek, de ne elégedj meg ezzel. A szabad levegő kiválóan energetizálja a tested és az elméd is! Reggelente soha ne maradjon ki egy alapos szellőztetés, és az ebédidőből is csípj le egy kicsit és még evés előtt sétálj 5-10 percet odakint. Mielőtt hazaérnél, menj még pár kört a környéken, és a futásokat ne a futópadon végezd el. Hidd el, csodákra képes a szabad levegő!

Programozd át az agyad!

A kimerülésre rátesz egy lapáttal, hogy ha elkezded érezni, hogy fáradtabb vagy, öngerjesztő folyamatként egyre romlik a helyzet, hiszen már az agyad is úgy kezel téged, mint „az ember, akinek tavaszi fáradtsága van”. Ébredés után és lefekvés előtt is mindig vizualizáld magad, ahogy kicsattanó formában sportolsz, éled a mindennapjaidat. A legújabb kutatások azt mondják, hogy ez a módszer sokkal, de sokkal hatásosabb annál is, ahogy korábban bármikor hittük!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem