Egy edzésfüggő vallomásai: Szép vagy. Én is az vagyok.
Előfizetek

Egy edzésfüggő vallomásai: Szép vagy. Én is az vagyok.

Mindenkinek, aki azt mondja, hogy "nincs ideje edzeni", meg kellene ismernie Virit. Az egy dolog, hogy egy zenei cégcsoportot vezet, feleség, két kutya és egy cica gazdája, de mellette még arra is van ideje, hogy annyit eddzen, mint egy élsportoló. Hogyan csinálja? Erről ír nekünk minden héten. Hidd el, nagyon motiváló!

20 éve bokszolunk a súlyommal. 13 éves voltam, amikor az első pluszkilók felszaladtak. Az utóbbi években viszont végre úgy érzem, sikerült elfogadnom magam minden tökéletlenségemmel együtt, és a ruhaméretemtől függetlenül a kiegyensúlyozottságra törekszem. Annak ellenére, hogy a szórakoztatóiparban dolgozom, ahol mindenki karcsú és makulátlan, vagy legalábbis annak akar tűnni…

„Neked könnyű, te annyit edzel!” Ezt a mondatot számtalanszor megkapom, és mindig jót mulatok rajta. Melyik univerzumban könnyű annak, aki hajnalban kel, minden edzésen a maximumra, a folyamatos fejlődésre törekszik, az izomláz állandó társa, és mindezek mellett masszív figyelmet kell szentelnie annak, hogy mit és mennyit eszik? Mert az én életem ilyen… Még szerencse, hogy nekem annyira könnyű!

Nem a súlyom miatt edzek, de nyilvánvalóan amellett, hogy megszámlálhatatlan egészségügyi előnye van annak, ha sportolunk, jótékony hatásait némileg a külsőnkön is fogjuk tapasztalni. Bár meggyőződésem, hogy egészséges, tudatos étkezés nélkül nem lehet igazán látványos és tartós eredményeket elérni az alakformálásban. A mozgás és a táplálkozás csak szinergiában tudnak működni.


Idén 6 kilót fogytam, az újévi fogadalmam a szálkásítás volt. Jelenleg 60 kg vagyok (a magasságom 172 cm), jó sok izomtömeggel, de mindig is imádtam a vékony alakot, tehát 54 kilósan is marha boldog lennék. Egyébként is hajlamos vagyok átesni a ló túloldalára, amolyan „control freak” típus, tehát ha valamit a fejembe veszek, akkor azt teljes erőbedobással csinálom végig. Ráadásul a fogyókúrával nagyon kell vigyázni; aljas egy dolog, mert ha a diétában sikereket érsz el, könnyen függővé válsz, és folyamatosan keresed azt a mámoros érzést, amit csak az önfegyelem tud nyújtani… Arról nem beszélve, hogy bár elkezdődött a plus-size forradalom, a média még mindig leginkább a karcsú szépségideált sulykolja a nőkbe, és ebből én is kapok bőven az arcomba a showbizniszben. A legfontosabb viszont ésszel felfogni – még ha a szívünkben néha nehéz is –, hogy nem az határoz meg minket, hogy mit mutat a mérleg.

Én borzasztóan őszinte vagyok magammal, ami annyit jelent, hogy a testi erősségeimet és gyengeségeimet egyaránt tisztán látom. Tudom, hogy kifejezetten narancsbőrös hátul a combom (és tényleg MINDENT kipróbáltam, de egyelőre semmi sem segített!), görbe az orrom és aszimmetrikus az arcom, de azt is tudom, hogy kifejező a szemem, arányos az alakom és hibátlan az arcbőröm. És ez így jó. Így kerül egyensúlyba a világ és benne én is, hiszen senki és semmi sem tökéletes.

Épp ezért van egy tanácsom nektek – nekem tényleg bevált, bár tulajdonképpen elcsépeltnek hangozhat: fogadjátok el önmagatokat! Nincs annál felszabadítóbb, mint amikor nem érdekel, van-e pocakod, 30 fokban igenis topban és sortban futsz. Vagy ha nem raksz fel sminket bizonyos napokon, és jólesően megdörzsölheted bármikor a szemedet. Nem a ruháid, a frizurád és az alakod határoznak meg, a lényed ennél milliószor több. Én ezen elv alapján próbálom élni az életemet.

Ha valaha megnéztétek már az Instagram profilomat (@viri.the.trainaholic), feltűnhetett, hogy imádom dokumentálni az edzéseimet (hiszen a mozgás életem egyik legnagyobb szerelme!), de az a legkevésbé sem érdekel, hogy az előnyös arcomat mutatom-e a képeken. Sőt, kifejezetten szórakoztatónak tartom a megfeszült, koncentráló „edzőfejeket”, égnek álló hajjal kombinálva. Hiszen milyenek legyünk reggel 7-kor, amikor az életünkért küzdünk sport közben?? Hát ilyenek. Természetesek, önazonosak. Szépek.

Biztos vagyok benne, hogy ti szépek vagytok. És én is annak érzem magam.

Sportpéldaképeim, azaz power csajok különböző formákkal:

Hosszú Katinka – Az igazi Iron Lady, egy legendás sportoló. @hosszukatinka

Kaisa Keranen – Lehengerlő mozgáskultúra, izgalmas gyakorlatsorok, pozitív személyiség, valamint elképesztő izomtömeg és erő. Nekem ő a top. @kaisafit

Simone Biles – Egy pöttöm szenzáció ez az ötszörös olimpiai aranyérmes leányzó! @simonebiles

Papp Kriszti – Fantasztikus futó és szuper ember! A szálkásság megtestesítője. @pkrisztike

Kayla Itsines – A BBG megálmodója, milliók motiválója és példaképe. Magas, vékony, erős, gyönyörű... @kayla_itsines

Cholnoky Anna – Hihetetlenül sokoldalú sportőrült barátnőm, aki csodálatos kívül-belül. A barátságunk igazán inspirál. @annacholnoky

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?

Klasszikus menzai desszertek fitt változatban – próbáld ki mindkettőt!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a Shape legfrissebb száma!

Főszerkesztőnk ajánlója:

Egyszer már sikerült NEM híznom a nyaraláson – elmondom, hogyan

Ha nyaralás, akkor ott a pihenés, sok program, meleg, napsütés, és egy csomó szuper élmény – na meg persze a hízás is! Hiszen, ki akarná (tudná) visszafogni magát, amikor egy olyan helyen van, ahol új ízeket lehet megkóstolni, esetleg a reggeli svédasztal telis-tele van mindenféle finomsággal? És, ha ez az egy-két hét van az évben, amikor tényleg rendesen kikapcsolódsz hosszabb ideig, akkor miért ne élveznéd azt ki maximálisan?

Sport a hőségben: 5 dolog, amire ügyelj nyáron

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

Meleged van? Egyél chilit!

És vannak tippjeink fázósoknak is!

Így tartja magát formában a Miss Balaton szépségkirálynője

Íme, 4 otthon is végezhető, de hatékony gyakorlat!

Alakbarát törökmogyorós kuglóf recept: ki kell próbálnod!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Nehéz időszak az életmódváltásban? 5 tipp, hogy átlendülj rajta!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megtudod, mi történik veled 4 órával azután, hogy megeszel 5 diót

A dió egy egészen egyszerű étel, mégis olyan fantasztikus hatással van a testedre, hogy azt talán elképzelni sem tudod. És a legjobb, hogy mindössze 4 óra alatt bekövetkeznek a változások!

Jó hír, ha heges a bőröd, egy új eljárással eltűntethetőek a nyomok!

Sérülés, betegségek nyomai végre eltűntethetők, csökkenthetők ezzel az eljárással.

Edd ezzel a gyümölccsel a fagyit, és nem fog hizlalni

Bár ma már sok diétás fagyi kapható, nem mindenhol könnyű hozzájuk jutni. Erre az esetre jelent megoldást az egyik amerikai dietetikus tippje, aki szerint ha egy bizonyos gyümölccsel párosítod a fagyit, nem fog hizlalni!

Csontos pofi és semmi toka: fogyj az arcodból!

Vannak, akik hiába vékonyak, az arcuk alapján mégis pufinak tűnnek, meg olyanok is, akiknél 1-2 kiló hízás is azonnal meglátszik a tokájukon és az arcukon is! De hogyan lehet úgy fogyni, hogy innen menjen le leggyorsabban a felesleg?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem