Így lesz szexi hasizmod nyárra - Simon Szimonetta fitneszedző segít
Getty Images
Előfizetek

Így lesz szexi hasizmod nyárra - Simon Szimonetta fitneszedző segít

Talán az egyik legkritikusabb testrészünk a has. Viszont egy kis odafigyeléssel lapos és feszes hasfalat varázsolhatsz magadnak nyárra.

Mindenkinek van hasizma, csak nem mindegy, hogy mennyi látszik belőle. Csinálhatod millioszámra a brutál hatékony hasizom gyakorlatokat, ha nem figyelsz az étkezésre, akkor hiába dolgozol. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a hasizom gyakorlatokat el lehet hanyagolni. A leglátványosabb eredmény érdekében két fontos dolgot kell csinálnod:

  • a hasat fedő zsírréteg eltűntetése (aerob/intervall edzések + megfelelő étrend)
  • hasizmok fejlesztése


Végezz hetente háromszor, maximum négyszer hasizom gyakorlatokat az edzésed végén! Ne kapkodd el, mindig szánj rá 15 percet!

Fontos! Nem érdemes minden nap a hasad edzeni, mivel ezeknek az izmoknak ugyanúgy kell a pihenő, mint a többi izomcsoportnak. Csak akkor tudnak fejlődni, ha megfelelően regenerálódnak. Ezért nem árt, ha a két hasizom edzés között eltelik nagyjából 48 óra.

Ha kontúrosabbá szeretnéd varázsolni, vagy esetleg a kockás has a cél, akkor mindenképp el kell hagyni az órákon át tartó hasizom gyakorlatolat. Látványosabb eredményt érhetsz el, ha súllyal próbálkozol és kisebb ismétlésszámban. Például hatékonyabb egy nehezített gyakorlatból 4×12 és időt is spórolsz vele. Viszont ezekkel a nehezített/súlyos hasizom gyakorlatokkal óvatosan kell bánni. Érdemes eleinte szakember segítségét kérni a sérülések elkerülése érdekében.

Kedzésnek mindig egy könnyedebb alappal indulj! Csináld néhány hétig/hónapig, így annyira meg fogsz erősödni, hogy biztonsággal léphetsz egy feljebb lévő szintre. Csak akkor vágj bele ha már úgy érzed, hogy készen állsz a nehezítésre.

Fent a legkönnyebb gyakorlat, középen a középhaladó, alul pedig a haladó. 40 másodpercig tartsd, majd 20 másodpercig pihenj!
Fent a legkönnyebb gyakorlat, középen a középhaladó, alul pedig a haladó. 40 másodpercig tartsd, majd 20 másodpercig pihenj!
Fent a legkönnyebb gyakorlat, középen a középhaladó, alul pedig a haladó. 40 másodpercig tartsd, majd 20 másodpercig pihenj!
Fent a legkönnyebb gyakorlat, középen a középhaladó, alul pedig a haladó. 40 másodpercig tartsd, majd 20 másodpercig pihenj!

Munkára fel! Még időben vagy, de a nyári alak télen készül!

Mutasd meg, hogyan edzel: tölts fel egy képet magadról az edzőteremben az Instagramra, és használd a #szimimondta hashtaget!

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?

Klasszikus menzai desszertek fitt változatban – próbáld ki mindkettőt!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a Shape legfrissebb száma!

Főszerkesztőnk ajánlója:

Egyszer már sikerült NEM híznom a nyaraláson – elmondom, hogyan

Ha nyaralás, akkor ott a pihenés, sok program, meleg, napsütés, és egy csomó szuper élmény – na meg persze a hízás is! Hiszen, ki akarná (tudná) visszafogni magát, amikor egy olyan helyen van, ahol új ízeket lehet megkóstolni, esetleg a reggeli svédasztal telis-tele van mindenféle finomsággal? És, ha ez az egy-két hét van az évben, amikor tényleg rendesen kikapcsolódsz hosszabb ideig, akkor miért ne élveznéd azt ki maximálisan?

Sport a hőségben: 5 dolog, amire ügyelj nyáron

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

Meleged van? Egyél chilit!

És vannak tippjeink fázósoknak is!

Így tartja magát formában a Miss Balaton szépségkirálynője

Íme, 4 otthon is végezhető, de hatékony gyakorlat!

Alakbarát törökmogyorós kuglóf recept: ki kell próbálnod!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Nehéz időszak az életmódváltásban? 5 tipp, hogy átlendülj rajta!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megtudod, mi történik veled 4 órával azután, hogy megeszel 5 diót

A dió egy egészen egyszerű étel, mégis olyan fantasztikus hatással van a testedre, hogy azt talán elképzelni sem tudod. És a legjobb, hogy mindössze 4 óra alatt bekövetkeznek a változások!

Jó hír, ha heges a bőröd, egy új eljárással eltűntethetőek a nyomok!

Sérülés, betegségek nyomai végre eltűntethetők, csökkenthetők ezzel az eljárással.

Edd ezzel a gyümölccsel a fagyit, és nem fog hizlalni

Bár ma már sok diétás fagyi kapható, nem mindenhol könnyű hozzájuk jutni. Erre az esetre jelent megoldást az egyik amerikai dietetikus tippje, aki szerint ha egy bizonyos gyümölccsel párosítod a fagyit, nem fog hizlalni!

Csontos pofi és semmi toka: fogyj az arcodból!

Vannak, akik hiába vékonyak, az arcuk alapján mégis pufinak tűnnek, meg olyanok is, akiknél 1-2 kiló hízás is azonnal meglátszik a tokájukon és az arcukon is! De hogyan lehet úgy fogyni, hogy innen menjen le leggyorsabban a felesleg?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem