Így lesz szexi hasizmod nyárra - Simon Szimonetta fitneszedző segít
Getty Images
Előfizetek

Így lesz szexi hasizmod nyárra - Simon Szimonetta fitneszedző segít

Talán az egyik legkritikusabb testrészünk a has. Viszont egy kis odafigyeléssel lapos és feszes hasfalat varázsolhatsz magadnak nyárra.

Mindenkinek van hasizma, csak nem mindegy, hogy mennyi látszik belőle. Csinálhatod millioszámra a brutál hatékony hasizom gyakorlatokat, ha nem figyelsz az étkezésre, akkor hiába dolgozol. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a hasizom gyakorlatokat el lehet hanyagolni. A leglátványosabb eredmény érdekében két fontos dolgot kell csinálnod:

  • a hasat fedő zsírréteg eltűntetése (aerob/intervall edzések + megfelelő étrend)
  • hasizmok fejlesztése


Végezz hetente háromszor, maximum négyszer hasizom gyakorlatokat az edzésed végén! Ne kapkodd el, mindig szánj rá 15 percet!

Fontos! Nem érdemes minden nap a hasad edzeni, mivel ezeknek az izmoknak ugyanúgy kell a pihenő, mint a többi izomcsoportnak. Csak akkor tudnak fejlődni, ha megfelelően regenerálódnak. Ezért nem árt, ha a két hasizom edzés között eltelik nagyjából 48 óra.

Ha kontúrosabbá szeretnéd varázsolni, vagy esetleg a kockás has a cél, akkor mindenképp el kell hagyni az órákon át tartó hasizom gyakorlatolat. Látványosabb eredményt érhetsz el, ha súllyal próbálkozol és kisebb ismétlésszámban. Például hatékonyabb egy nehezített gyakorlatból 4×12 és időt is spórolsz vele. Viszont ezekkel a nehezített/súlyos hasizom gyakorlatokkal óvatosan kell bánni. Érdemes eleinte szakember segítségét kérni a sérülések elkerülése érdekében.

Kedzésnek mindig egy könnyedebb alappal indulj! Csináld néhány hétig/hónapig, így annyira meg fogsz erősödni, hogy biztonsággal léphetsz egy feljebb lévő szintre. Csak akkor vágj bele ha már úgy érzed, hogy készen állsz a nehezítésre.

Fent a legkönnyebb gyakorlat, középen a középhaladó, alul pedig a haladó. 40 másodpercig tartsd, majd 20 másodpercig pihenj!
Fent a legkönnyebb gyakorlat, középen a középhaladó, alul pedig a haladó. 40 másodpercig tartsd, majd 20 másodpercig pihenj!
Fent a legkönnyebb gyakorlat, középen a középhaladó, alul pedig a haladó. 40 másodpercig tartsd, majd 20 másodpercig pihenj!
Fent a legkönnyebb gyakorlat, középen a középhaladó, alul pedig a haladó. 40 másodpercig tartsd, majd 20 másodpercig pihenj!

Munkára fel! Még időben vagy, de a nyári alak télen készül!

Mutasd meg, hogyan edzel: tölts fel egy képet magadról az edzőteremben az Instagramra, és használd a #szimimondta hashtaget!

Tippek kezdő konditermezőknek

Mert elsőre nagyon félelmetes helynek tűnik ám!

Isteni cukormentes, sütés nélküli oreós pite

Ha egy receptet próbálsz ki a héten, ez legyen az!

Megjelent a legújabb SHAPE - a címlapon Alexa Chung!

Izgalmas tartalmak, inspiráló történetek - erről szól a legújabb SHAPE! Főszerkesztőnk, Balogh Edina ajánlója következik:

Ezekről a vitaminokról ne feledkezz meg, ha szép bőrre vágysz!

A hidratálás mellett a megfelelő vitaminbevitel is nagyon fontos!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát! - 2. rész

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre, aki személyes kedveneceit ajánlja most!

Találd meg a számodra tökéletes mozgásformát!

Ha szeretnél kipróbálni olyan edzéseket, amiket eddig még nem, Halász Évi, az Anyaként is fitten blog szerzője lesz a segítségedre.

5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem