Reggeli stressz? 5 mód, hogy ne idegeskedéssel induljon a napod
Europress
Előfizetek

Reggeli stressz? 5 mód, hogy ne idegeskedéssel induljon a napod

Ha már reggel elrontja valami a hangulatodat, és rögtön idegeskedni kezdesz, az az egész napodra rányomja a bélyegét. Most megmutatjuk, hogyan kerülheted el ezt:

Alapvető: aludj többet vagy jobban!

Már eleve idegesebb vagy, ha nem aludtál megfelelően. Ezért alakíts ki egy olyan alvási rendszert, amelyben minimum 7 óra jut minden éjszakára és nagyjából ugyanakkor fekszel le és kelsz. Ha nem tudsz könnyen elszenderedni, bújj ágyba fél órával hamarabb, vagy végezz el pár nyugtató jógagyakorlatot.

Találj ki egy szórakoztató reggeli rutint!

Legyen időd reggel elkészülni, és ne rohanással indíts. Ébredés után mondjuk kapcsold be a kedvenc zenédet, ami alatt elkészíted a kávédat, majd jöhet egy gyors hírcsekkolás, esetleg Insta-idő. A lényeg, hogy élvezd, és jó érzésekkel töltsön el.

Ne használd többet a szundi gombot!

Tudjuk, nagyon nehéz, de az a 10 perc alvás nem segít, sőt utána még fáradtabban kelsz. Szokj le róla, és hidd el, sokkal frissebben indul majd minden egyes napod.

Írd le a gondolataidat!

Kapj elő papírt, és írj le mindent, ami csak eszedbe jut, vagyis írd ki a gondolataidat. Nem muszáj, hogy összefüggő legyen, csak ürítsd ki az elmédet. Ezt a nyugtató módszert sokan alkalmazzák Amerikában, akár meditációnak is beillik.

Nyújts!

Ha nincs is időd/kedved sportolni reggel, legalább nyújtsd meg az izmaidat. 10 perc is elég lesz ahhoz, hogy a testedet frissebbnek és energikusabbnak érezd!

Tárazd be mind: A legfontosabb vitaminok és táplálékkiegészítők minden nő számára

A vitaminok mindegyike fontos az emberi szervezet számára, ám van néhány ami a nők esetében kiemelkedő jelentőséggel bír!

Medvehagyma, a tavaszi csodanövény - te is fogyaszd minél többet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Folyton kimerültnek érzed magad? Akár ez a négy komolyabb betegség is állhat a háttérben

Van egy pont, amikor már nem normális az állandó kimerültség.

Ezért hasznos a vegán étrend

Vegán népcsoportokat vizsgáltak tudósok.

Vigyázz, ha mindig későn fekszel le aludni! Az éjjeli baglyok korábban halnak

Ha te is minden este ébren vagy éjszakába nyúlóan, mindenképpen olvass tovább…

Tudtad, hogy a sütőben is lehet főtt tojást készíteni?

A főtt tojás tökéletes része a reggelinek, ebédnek és vacsorának is, feltölt mindenféle jóval, és telis-tele van proteinnel.

Esküvőd lesz? 4 dolog, amit tegyél meg a külsődért az utolsó hetekben!

Szebb alakot, ragyogóbb bőrt szeretnél a nagy nap előtt? Akkor a következő tanácsokat érdemes megfogadnod!

Most akkor egyél vagy ne, mielőtt reggel edzeni mész?

Valaki nem tud, valaki nem akar, más pedig nem tud elindulni nélküle.

A gyerek vagy a férj miatt stresszel többet egy nő? A válasz biztosan meg fog lepni

Vajon ki a családban a legnagyobb stresszfaktor? A joy.hu tudósít egy nemrégi felmérés eredményeiről.

Ez az az edzés, amit végezned kell, ha fogyni szeretnél!

Pedig sokan nem ezt csinálják, ha a súlyvesztés a céljuk!


A bikinialak most készül!

Csak 999 Ft