5 dolog, amit tudnod kell az edzésről, ha fogyni szeretnél
Europress
Előfizetek

5 dolog, amit tudnod kell az edzésről, ha fogyni szeretnél

Az edzéssel több célod lehet, és minden cél elérése érdekében máshogy kell sportolnod. Ha a te nagy vágyad a fogyás, akkor ezeket mindenképpen tudnod kell:

Olyan sportot válassz, amit élvezel

Ha fogyni szeretnél, akkor fontos, hogy motivált maradj, és rendszeresen sportolj. Ehhez pedig az kell, hogy szeresd azt, amit csinálsz, hogy ne add fel idő előtt.

Ne csak arra koncentrálj, hogy hány kalóriát égetsz el

Persze a fogyás alapfeltétele, hogy több kalóriát égess el, mint amennyit bejuttatsz, de azért sokkal bonyolultabb a dolog mindkét oldalon. Az edzéseid alatt fókuszálj arra, hogy kellő intenzitáson dolgozz, elfáradj, és annak biztosan meglesz a gyümölcse.

Olvasd el ezt is!

Nem csak kardiózni kell

Sokan azt hiszik, hogy ha a fogyáshoz vezető út kardióedzésekkel van kikövezve. De ez nem igaz! Szükség van intervall edzésekre és erősítésre is. Csak az erősítő edzésektől lesz szép izomzatod és alakod, ráadásul minél nagyobb a testeden az izomfelület, annál több kalóriát éget el a tested. A legjobb, ha hetente 2-szer kardiózol, 2-szer erősítesz és egyszer intervall edzésen veszel részt!

A nyújtás ebben az esetben elengedhetetlen

A nyújtás és a levezetés abban segít, hogy ne sérülj le, és a testedből kihozhasd a maximumot. Ha valami bajod lesz, akkor nem tudod tartani magad az edzéstervedhez, és úgy sokkal, de sokkal nehezebb leadni a kilókat!

Nem az számít, hogy hány órát töltesz az edzőteremben

Inkább figyelj arra, hogy a nap folyamán legyen mozgalmasabb az életed, hogy sétálj többet, aztán edzőteremben bővel elég egy óra is, ha abban az időben maximálisan odateszed magadat, és intenzíven dolgozol.

Tárazd be mind: A legfontosabb vitaminok és táplálékkiegészítők minden nő számára

A vitaminok mindegyike fontos az emberi szervezet számára, ám van néhány ami a nők esetében kiemelkedő jelentőséggel bír!

Medvehagyma, a tavaszi csodanövény - te is fogyaszd minél többet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Folyton kimerültnek érzed magad? Akár ez a négy komolyabb betegség is állhat a háttérben

Van egy pont, amikor már nem normális az állandó kimerültség.

Ezért hasznos a vegán étrend

Vegán népcsoportokat vizsgáltak tudósok.

Vigyázz, ha mindig későn fekszel le aludni! Az éjjeli baglyok korábban halnak

Ha te is minden este ébren vagy éjszakába nyúlóan, mindenképpen olvass tovább…

Tudtad, hogy a sütőben is lehet főtt tojást készíteni?

A főtt tojás tökéletes része a reggelinek, ebédnek és vacsorának is, feltölt mindenféle jóval, és telis-tele van proteinnel.

Esküvőd lesz? 4 dolog, amit tegyél meg a külsődért az utolsó hetekben!

Szebb alakot, ragyogóbb bőrt szeretnél a nagy nap előtt? Akkor a következő tanácsokat érdemes megfogadnod!

Most akkor egyél vagy ne, mielőtt reggel edzeni mész?

Valaki nem tud, valaki nem akar, más pedig nem tud elindulni nélküle.

A gyerek vagy a férj miatt stresszel többet egy nő? A válasz biztosan meg fog lepni

Vajon ki a családban a legnagyobb stresszfaktor? A joy.hu tudósít egy nemrégi felmérés eredményeiről.

Ez az az edzés, amit végezned kell, ha fogyni szeretnél!

Pedig sokan nem ezt csinálják, ha a súlyvesztés a céljuk!


A bikinialak most készül!

Csak 999 Ft