A fitt blogger 5 tippje, hogy te is motivált maradj az őszi-téli szezonban!
Fit.Love.Reka Instagram
Előfizetek

A fitt blogger 5 tippje, hogy te is motivált maradj az őszi-téli szezonban!

Képtelen vagy rávenni magad arra, hogy rendszeresen sportolj ebben a hűvös, nyálkás, sötét időszakban? Nem vagy egyedül! Ezért segítségül hívtuk Fit.Love.Rékát az Instagram egyik legmotiválóbb fitneszcsajsziját, hogy árulja el a tippjeit!

Beköszöntött az ősz, a levegő rohamosan hűl, amikor reggel sötétben indulsz és érsz haza, plusz a nyár is borzasztóan messze van – tehát a tökéletes bikinibody elérése sem motivál még különösebben. Ilyenkor még nehezebb rávenni magunkat a mozgásra, hiszen a testünk készülne téli álmot aludni és másra se vágyunk, mint kötött pulcsiban bevackolni magunkat és tányér sütivel a kedvenc sorozatunk elé. De van néhány tippem, amivel számomra sokkal egyszerűbb kimozdulni, és remélem, hogy neked is hasznos lesz:

1) Fuss valakivel!

Amikor egyedül nem vennéd rá magad, hogy elindulj, érdemes futótársat keresned. Ha magad miatt nem is, azért biztosan felveszed a futócipőd, mert megbeszéltétek előre. Kölcsönösen tudjátok egymást húzni, motiválni és közben akár beszélgethettek is egy jót. Az őszi-téli időszak nem a rekordok megdöntéséről szól, sokkal inkább a rendszerességről, hogy ilyenkor se állj le teljesen!


2) Közösségi futások

Egyre több közösségi futás van rendszeresen a fővárosban. Ilyen például a Kvázibárki, a RunTogether vagy a BudapestRunningProject, vagy a NikeFutó Klub és a Playmax ingyenes futóedzései. A közös edzésekkel hozzásegítsük egymást a legjobb teljesítmény eléréséhez és együtt fejlődhetünk hétről-hétre.


3) Csoportos órák

A paletta a spinningtől a zumbáig, a cross edzéseken át a kiscsoportos személyes edzésig végtelen. Fogd kézen a barátnőd és látogassatok el az egyik terembe, próbáljatok ki új órákat is! Ugye jobb buli, mint otthon, egyedül tornázni?

4) Virtuális fitt család

Ha mégsem mozdulnál ki, rengeteg inspirációt szerezhetsz a közösségi média felületekről. Egyrészt kedvenc fitnesz edzőink, modelljeink vagy bloggereink mindennapjait nyomon követhetjük Facebookon vagy Instagramon, amiből plusz motivációt és erőt nyerhetünk nap mint nap. Másrészt a különböző edzésformáknak (BBG, Zóna edzés, Futócsoportok stb.) vannak csoportjaik, így ha épp a válladon ülő kisördög és kisangyal nagy harcban vannak, hogy megmoccanj-e ma, csak felkukkantasz valamelyik oldalra és pár poszt után te is meggyőzöd magad, hogy ha nekik megy, akkor neked is, ugye?


5) Nevezz be már most valamilyen versenyre!

Számos sportban kipróbálhatod magad versenyhelyzetben is – legyen szó futásról, biciklizésről, crossFitről vagy triatlonról. Ha már most befizetsz valamilyen konkrét eseményre, sokkal motiváltabb leszel, hogy rendszeresen és lelkiismeretesen végrehajtsd az edzéstervet.


Fit.Love.Réka mindennapjait nem csak az Instagramon, de a Facebookon is követheted IDE kattintva!


Ne add fel a diétád! Tippek, hogy ne ess vissza a rossz szokásokhoz

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Egyetlen összetevő, ezerféle ízvariáció: így készíts házi fagyit

A következőkben egy olyan házi fagylalt receptről olvashatsz, amibe nem kell túl sok energiát, időt vagy épp pénzt belefektetned, sőt fagylaltgépre sincs szükség hozzá és túl sok alapanyagra sem. Csupán egyetlen olcsó hozzávalóra: banánra.

Ínycsiklandó nyalánkság diétás változatban: fitt panna cotta

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Rubint Rella kőkemény edzést tartott a Miss Balaton döntőseinek

Rella gondoskodott arról, hogy a lányok biztosan a legjobb formájukat mutassák meg a döntőn.

Gyömbéres borsmentatea a lapos hasért: a legjobb fegyver a puffadás ellen!

Gondoltad volna, hogy az emésztőrendszeri panaszokkal, mint a puffadás, hányinger vagy a székrekedés, akár napi egy csésze finom teával is felveheted a harcot? Persze nem akármilyennel!

Erősítsd az immunrendszered chilivel!

Végre egyszerre ami finom és egészséges!!!

Ezért éri meg még felnőtt korban is beadatni a HPV elleni oltást

Várkonyi Andrea orvosként vállalta, hogy anyaként oltatja be magát.

Ezért betegszel meg könnyebben nyaralás alatt, vagy közvetlen utána

Ha tudod az okát, könnyebben elkerülheted a bajt!

Mozgásformák, amit az egész család együtt tud végezni

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Keressük az Év Apáit!

Negyvenötödszörre is bátorítani a gyereket, hogy most biztosan menni fog a biciklizés pótkerék nélkül is. Felkelni az éjszaka közepén és türelmesen elmagyarázni, hogy nincs is mumus az ágy alatt. Rezzenéstelen arccal tanácsot adni még akkor is, amikor valóban kétségbeejtő a helyzet. Hogy köszönhetnénk meg mindezt a legjobb apáknak?

Itt a tökéletes süti a barátnős beszélgetésekhez

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

Ki ne szeretne feszes, vékony és formás combokkal hódítani? Most összeszedtük, mit kell tudnod comb edzés és diéta témájában ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a virgácsaidból!

Kávé terhesség alatt: szabad vagy sem?

Amikor a várandós hírességek kávéval a kezükben sétálnak az utcán, rengeteg támadást kapnak, hogy a koffein mennyire árt a babának, és nem megengedett a kávé terhesség alatt.

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem