Melyik futóterep illik hozzád?
Előfizetek

Melyik futóterep illik hozzád?

Futni szinte bárhol lehet, és mindegyik helyszínnek megvannak az előnyei és hátrányai. Összeszedtük neked ezeket, csak azt kell kitalálnod, számodra mi a fontos!

Betonon:

Egyszerű az útvonal, és a kemény talaj kevésbé terheli meg a vádlidat. Viszont az ízületi fájdalmak leginkább ettől a helyszíntől alakulnak ki, így nagyon körültekintően kell cipőt választanod. Plusz a városban a levegő sem olyan jó, és a forgalomra is figyelni kell.

Fűben:

Kevésbé terheli meg a térdedet, bokádat és csípődet, és a puhasága miatt erősíti a lábadat. Azonban könnyen sérüléshez vezethet, ha nem figyelsz eléggé, így folyton sasolnod kell a lábad elé!

Olvasd el ezt is!

Terepen:

Ahogy fűben futásnál, itt és kevésbé sérülnek az ízületeid, viszont folyamatosan figyelned kell, nem lépsz-e lyukba vagy rúgsz sziklába. Az izmaid számára sokkal keményebb edzés, de a gyönyörű táj azért kárpótol.

Futópadon:

Hihetetlenül egyszerű, hiszen csak be kell állítanod az emelkedőt és a sebességet, amit szeretnél, majd csak futnod kell. Biztonságos, jó a hőmérséklet, viszont, ha egy versenyre készülsz, érdemes szoktatnod magad a környezeti hatásokhoz, ráadásul sokan unalmasnak tartják.

Olvasd el ezt is!

Salakos pályán:

Egyszerű útvonal, könnyen követhető táv, és az ízületeidnek sem annyira rossz, mint mondjuk a beton. Viszont, ha mindig ugyanabban az irányban kanyarodsz, az nem egészséges. Ráadásul a körözés elég monoton.

Neked melyik a kedvenced?

Anya vagy, és azt sem tudod, hol áll a fejed? Így szakíts időt a sportolásra!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

3 ütős gyalogló edzésterv azoknak, akik utálnak futni

Most mindenki azon pörög, hogy nyárra elérje a bikinialakot, de mi van akkor, ha konditerembe nem szeretsz járni, és a futás is kikészít?

Tárazd be mind: A legfontosabb vitaminok és táplálékkiegészítők minden nő számára

A vitaminok mindegyike fontos az emberi szervezet számára, ám van néhány ami a nők esetében kiemelkedő jelentőséggel bír!

Medvehagyma, a tavaszi csodanövény - te is fogyaszd minél többet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Folyton kimerültnek érzed magad? Akár ez a négy komolyabb betegség is állhat a háttérben

Van egy pont, amikor már nem normális az állandó kimerültség.

Ezért hasznos a vegán étrend

Vegán népcsoportokat vizsgáltak tudósok.

Vigyázz, ha mindig későn fekszel le aludni! Az éjjeli baglyok korábban halnak

Ha te is minden este ébren vagy éjszakába nyúlóan, mindenképpen olvass tovább…

Tudtad, hogy a sütőben is lehet főtt tojást készíteni?

A főtt tojás tökéletes része a reggelinek, ebédnek és vacsorának is, feltölt mindenféle jóval, és telis-tele van proteinnel.

Esküvőd lesz? 4 dolog, amit tegyél meg a külsődért az utolsó hetekben!

Szebb alakot, ragyogóbb bőrt szeretnél a nagy nap előtt? Akkor a következő tanácsokat érdemes megfogadnod!

Most akkor egyél vagy ne, mielőtt reggel edzeni mész?

Valaki nem tud, valaki nem akar, más pedig nem tud elindulni nélküle.


A bikinialak most készül!

Csak 999 Ft