Ezeket edd kardióedzés után
Europress
Előfizetek

Ezeket edd kardióedzés után

Ha edzel, természetesen éhes leszel utána! Viszont nem mindegy, hogy mit eszel egy erősítő tréning vagy kardiózás, mert másra van szüksége a testednek. Most azt tudhatod meg, hogy mit érdemes bejuttatnod kardió edzést követően.
Olvasd el ezt is!

Mindegy, hogy milyen edzésen vettél részt, az azt követő fél órában ajánlott enned valamit. Az is közös a különböző edzéstípusokban, hogy szénhidrátot és fehérjét is kell enni utánuk. Viszont az arányok teljesen mások! Fontos szempont, hogy mennyire volt intenzív a tréning.

Ha egy könnyedebb kardióedzést végeztél, minden gramm fehérje után 1-2 szénhidrát kell. Összességében 10-15 g proteint, 30 g szénhidrátot és 150-250 kcalt tartalmazzon az étel.

Ilyen például:

  • mogyoróvajas teljes kiőrlésű pirítós
  • Alma két evőkanál mogyoróvajjal
  • 5 db zabkeksz egy kis sajttal
  • Fél marék mogyoró 2 szem aszalt barackkal
Olvasd el ezt is!

Ha viszont egy keményebb kardióedzés után van, 15-30 g fehérjére, és 30-90 g szénhidrátra van szükséged, 250-350 kalória értékben. Ez kell ahhoz, hogy feltöltsd az energia raktárokat és tápláld az izmaidat.

  • Fél darab pulykás wrap zöldségekkel
  • Gyümölcs smoothie görög joghurttal
  • Humusz és paradicsom pitára kenve
  • Mogyoróvajas, banános szendvics

Jó étvágyat!

Anya vagy, és azt sem tudod, hol áll a fejed? Így szakíts időt a sportolásra!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

3 ütős gyalogló edzésterv azoknak, akik utálnak futni

Most mindenki azon pörög, hogy nyárra elérje a bikinialakot, de mi van akkor, ha konditerembe nem szeretsz járni, és a futás is kikészít?

Tárazd be mind: A legfontosabb vitaminok és táplálékkiegészítők minden nő számára

A vitaminok mindegyike fontos az emberi szervezet számára, ám van néhány ami a nők esetében kiemelkedő jelentőséggel bír!

Medvehagyma, a tavaszi csodanövény - te is fogyaszd minél többet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Folyton kimerültnek érzed magad? Akár ez a négy komolyabb betegség is állhat a háttérben

Van egy pont, amikor már nem normális az állandó kimerültség.

Ezért hasznos a vegán étrend

Vegán népcsoportokat vizsgáltak tudósok.

Vigyázz, ha mindig későn fekszel le aludni! Az éjjeli baglyok korábban halnak

Ha te is minden este ébren vagy éjszakába nyúlóan, mindenképpen olvass tovább…

Tudtad, hogy a sütőben is lehet főtt tojást készíteni?

A főtt tojás tökéletes része a reggelinek, ebédnek és vacsorának is, feltölt mindenféle jóval, és telis-tele van proteinnel.

Esküvőd lesz? 4 dolog, amit tegyél meg a külsődért az utolsó hetekben!

Szebb alakot, ragyogóbb bőrt szeretnél a nagy nap előtt? Akkor a következő tanácsokat érdemes megfogadnod!

Most akkor egyél vagy ne, mielőtt reggel edzeni mész?

Valaki nem tud, valaki nem akar, más pedig nem tud elindulni nélküle.


A bikinialak most készül!

Csak 999 Ft