Most figyelj: ettől az 5 dologtól még rémesebbek lesznek AZOK a napok!
Előfizetek

Most figyelj: ettől az 5 dologtól még rémesebbek lesznek AZOK a napok!

Sokat segíthet, ha mostantól a következő dolgokra sokkal jobban odafigyelsz!

Kevés olyan szerencsés nő van, akit nem kínoz meg minden hónapban a menstruáció. Nemrég már írtunk arról, hogy vannak olyan természetes módszerek, amikkel sokkal, de tényleg sokkal könnyebbé teheted ezt a havi pár napot. Most azonban eláruljuk, mi az az 5 dolog, amit ilyenkor jó lenne kiiktatni a mindennapjaidból, mert nagyban hozzájárulnak ahhoz, ha kínlódsz a menstruáció miatt, és rémes fájdalmaid vannak.

1. Ha távol tartod magad a mozgástól

Attól még, hogy megjött, nem kell öt napra mellőznöd az edzést, sőt! Kutatások szerint ha ilyenkor is jársz Pilatesre, jógázol vagy elvégzed a szokásos tornagyakorlataidat, az tényleg csökkenti a fájdalmat és javít a kedélyállapotodon is. Ha nincs kedved a futáshoz vagy egy kemény spinning edzéshez, vedd lazára a dolgot, sétálj egyet – a lényeg, hogy mozogj!

2. Sok csoki és alkohol

Talán úgy érzed, ezeket a napokat csak egy nagy pohár vörösbor és egy tábla csoki menti meg, ám épp ezzel teszel magadnak rosszat! Ezek ugyanis megemelik a vércukorszintet, a vérnyomást, puffadást és fáradtságot okoznak – szóval válassz inkább egészséges nasikat, ha teheted!

Kép
forrás: GettyImages

3. Koffein

Kutatások kimutatták, hogy a koffein felelős lehet a dehidratációért, ez irritálja a méhfalat és komoly görcsöket okozhat. Ám a kutatók szerint az sem hoz látványos eredményt, ha a nők a menzesz alatt egyáltalán nem kávéznak. Tehát ha a reggeli rutinod megszokott része a kávé, akkor ne hagyd ki a menzesz alatt, viszont ne ess túlzásokba, és felejtsd el a napi 4-5 csésze feketét!

4. Túl sok stressz

A sok idegeskedés nem feltétlenül hat a menstruációs fájdalmakra, ám a hangulatodra annál inkább! Ha teheted, legalább ebben az időszakban vegyél vissza a stresszelésből: lazíts, meditálj, simogasd meg többször a háziállatokat, aludj picit többet – ezek mind sokat számítanak majd!

5. Ha nem eszel rendszeresen

Az is sokat ront a helyzeten, ha napi 1-2 alkalommal étkezel csak. Ezt felejtsd el, pláne akkor, ha megjött! Ha ugyanis ritkán eszel nap közben, a gyomorsav hányingert okozhat, a napi ötszöri étkezés azonban fenntartja az energiaszintedet és a vércukorszintedet, ettől pedig hidd el, enyhülni fog a fájdalom is!

Nézd meg a galériánkat> 12 kép
A menstruáció 10 stádiuma
Így védekezz a szúnyogok ellen a nyári estéken

Imádjuk a nyarat, a strandolást, a kellemes estéket, a jó időt, de a szúnyogokat már kevésbé. Sőt, állítólag idén kifejezetten nagy számban lesznek jelen a kis vérszívók, úgyhogy még többet bosszankodhatsz – kivéve, ha betartod a joy.hu szerkesztőjének tippjeit!

Modell Body Edzésterv - Ismerd meg a pvolve-ot!

A 2018/03. SHAPE magazin 15. oldalán olvashattál egy különleges edzésmódszerről, amelynek gyakorlatait itt találod!

4 tipp, hogy könnyebben elfogadd és megszeresd magad

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Így védekezz a szúnyogok ellen a nyári estéken

Imádjuk a nyarat, a strandolást, a kellemes estéket, a jó időt, de a szúnyogokat már kevésbé. Sőt, állítólag idén kifejezetten nagy számban lesznek jelen a kis vérszívók, úgyhogy még többet bosszankodhatsz – kivéve, ha betartod a lenti tippeket!

3 kaját elhagyott az étrendjéből és ledobott 15 kilót ez a nő

100 nap alatt érte el a célját, és most meg is osztotta a követőivel, hogyan is sikerült elérnie! 3 ételt hagyott el, és már két hét után látta az eredményeket!

Képtelen vagy lemondani a cukorról? 5 pofonegyszerű trükk, amikkel végre sikerülhet!

Hidd el, egy idő után simán megszokod a kevesebb cukrot, a tested pedig nagyon hálás lesz érte!

Isteni epres-masracponés torta recept az Anyaként is fitten blog szerzőjétől

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

3 kaját elhagyott az étrendjéből és ledobott 15 kilót ez a nő

100 nap alatt érte el a célját, és most meg is osztotta a követőivel, hogyan is sikerült elérnie! 3 ételt hagyott el, és már két hét után látta az eredményeket!

"Végig sportoltam mindkét terhességem alatt, és egyáltalán nem a súlyom miatt csináltam!"

Meglepő előnyei is vannak ám az aktív babavárásnak! A joy.hu munkatársának írása.

Tahiti Tánc Flashmob a Szent István téren

A világ sok országában egyre népszerűbb ez a tánc, ezért is kerül megrendezésre május 12-én a Tahiti Tánc Flashmob világrendezvénye.

Pajzsmirigy problémák okozta hízásra is van természetes gyógyszer

A ayurvédikus gyógyászat évszázadok óta használja ezt a gyógynövényt.

Hihetetlen, ezzel az enzim pótlásával csökkenthető az őszülés!

Ugyanis ez felel a hajhagymákban termelődő melanin kifehérítéséért.

Te hogy állsz a bikini formával? - 4 tipp, hogy hatásosabb legyen az edzés

Mivel már áprilisban strandidő volt, mindenki az utolsó simításokat végzi a bikiniformán.

Kattanj rá bringázásra!- A biciklizés jótékony hatásai

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!


Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft