Álomalak a bikini szezonra
Előfizetek

Álomalak a bikini szezonra

Ezzel a könnyen követhető edzéstervvel nyárra elérheted álmaid alakját, függetlenül attól, hogy éppen most milyen edzettségi szinten állsz.

Elindult a végső visszaszámlálás! Íme egy edzésterv, amit kifejezetten azért alkottunk meg, hogy a bikini szezonra tested karcsú és feszes legyen. Ha ez nem motivál eléggé, kitűzheted célul a szülés előtti alakod visszaszerzését,vagy azt, hogy meztelenül is szexisnek érezd magad. Mindegy, mi a vágyad, ez a program segít neked abban, hogy valóra váltsd!

Ha ezt az edzéstervet egy hatásos diétával kombinálod, még gyorsabb és látványosabb lesz a változás. Próbáld ki az előző oldalakon található házhoz rendelhető fogyókúrás menük egyikét, mozogj rendszeresen, és már három hét múlva megfigyelheted magadon a változást: itt feszesebb, ott izmosabb leszel. És akkor képzeld el, két-három hónap alatt mire vagy képes!

A terv
Hogyan működik?

Hetente háromszor (nem egymást követő napokon) végezz minden gyakorlatból egy 12-16 ismétlésből álló sorozatot. A sorozatot ismételd meg még egyszer, ha kezdő vagy, és kétszer, ha már edzettebb. Minden sorozat utolsó ismétlésének nagyon nehéznek kell lennie. Ha ezt nem érzed, akkor dolgozz nagyobb súllyal.

Amire szükséged lesz:

- gumikötél
- egy pár 1-2 kg-os kézi súlyzó
- egy pár 4-5 kg-os kézi súlyzó
- egy lépcső


1. Lábemelés guggolással

Ami dolgozik: fenék, comb, bicepsz

Állj egy gumikötél közepére vállszélességű terpeszben, és fogd meg a kötél két végét. A könyököd hajlítsd derékszögben, két tenyered felfelé nézzen. Guggolj le, amilyen mélyen csak tudsz, a törzsed maradjon egyenes (A). Emelkedj fel, testsúlyod helyezd a bal lábadra, és emeld meg a jobb lábad (B). Próbáld megtartani a terpesz szélességét. Térj vissza kiinduló helyzetbe, és ismételd meg a gyakorlatot a másik oldalra is.

Növekvő terhelés. A gyakorlatok úgyválnak egyre nehezebbé, ahogy az izmaid erősödnek, ami garantálja a folyamatos fejlődést.


2. Törzsdöntés kézi súlyzóval

Ami dolgozik: hátizmok, tricepsz

Bal lábaddal lépj fel egy lépcsőre, térded hajlítsd derékszögben, a jobb lábaddal pedig lépj egy nagyot hátra. Fogj mindkét kezedbe egy 4-5 kg-os súlyzót, döntsd előre a törzsedet, hátad maradjon egyenes, két karod engedd le, a két tenyered nézzen egymás felé (A). Ezután egyenesedj fel, és emeld meg a két súlyzót egymással párhuzamosan, derékmagasságba (B). Térj vissza a kiinduló helyzetbe, és ismételd meg a gyakorlatot. A sorozat felénél válts lábtartást.

Itt a tökéletes süti a barátnős beszélgetésekhez

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

5 tipp, ami segít, hogy vékonyabb és tónusosabb legyen a combod

Ki ne szeretne feszes, vékony és formás combokkal hódítani? Most összeszedtük, mit kell tudnod comb edzés és diéta témájában ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a virgácsaidból!

Kávé terhesség alatt: szabad vagy sem?

Amikor a várandós hírességek kávéval a kezükben sétálnak az utcán, rengeteg támadást kapnak, hogy a koffein mennyire árt a babának, és nem megengedett a kávé terhesség alatt.

Így segíts a pasidnak formába lendülni!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Ó, te jó ég! 1600 pluszkalória az irodai nasikkal észrevétlenül?

Bizony! Egy új kutatás szerint hetente ennyivel több kalóriát juttatnak be sokan az irodai nasikkal. Ez pedig nagyjából majdnem olyan, mintha egy napnak megfelelő plusz ételmennyiséget fogyasztanál el…

Ismerd meg a BDD testképzavar gyakori tüneteit!

Ha a testképzavarokról esik szó, mindenkinek az anorexia és a bulimia jut eszébe. Pedig van több ilyen rendellenesség, és egy kevésbé ismert, a BDD (Body Dysmorphic Disorder, vagyis testdiszmorfiás zavar), ami legalább ennyire veszélyes.

Kim Kardashian egyszerű trükkje, hogy egy edzést se hagyjon ki

Ha követed Kim Kardashiant az Instagramon, biztosan feltűnt, hogy újabban nagyon rákapcsolt az edzésre, és minden nap kitesz valamit róla a sztorijába.

Az Éva magazin keresi a legstílusosabb anya-lány és anya-fiú párost!

Vajon ki lesz a Legstílusosabb anya-lány, illetve anya-fiú páros 2018-ban?

Klasszikus menzai desszertek fitt változatban – próbáld ki mindkettőt!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a Shape legfrissebb száma!

Főszerkesztőnk ajánlója:

Egyszer már sikerült NEM híznom a nyaraláson – elmondom, hogyan

Ha nyaralás, akkor ott a pihenés, sok program, meleg, napsütés, és egy csomó szuper élmény – na meg persze a hízás is! Hiszen, ki akarná (tudná) visszafogni magát, amikor egy olyan helyen van, ahol új ízeket lehet megkóstolni, esetleg a reggeli svédasztal telis-tele van mindenféle finomsággal? És, ha ez az egy-két hét van az évben, amikor tényleg rendesen kikapcsolódsz hosszabb ideig, akkor miért ne élveznéd azt ki maximálisan?

Sport a hőségben: 5 dolog, amire ügyelj nyáron

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

7 jel, hogy nem vagy gluténérzékeny, de a glutén nem a barátod

Avagy mi a különbség a glutérzékenység és gluténintolerancia között? A glutén elsőszámú közellenség mostanában, és sokan akkor is lemondanak róla divatból, ha a szervezetük tökéletesen fel tudja dolgozni. Viszont ott van az a csoport is, akik ugyan nem szenvednek diagnosztizált érzékenységben, mégsem tesz jót a szervezetük számára. De honnan tudhatod meg, hogy te hova tartozol?

Meleged van? Egyél chilit!

És vannak tippjeink fázósoknak is!

Így tartja magát formában a Miss Balaton szépségkirálynője

Íme, 4 otthon is végezhető, de hatékony gyakorlat!

Alakbarát törökmogyorós kuglóf recept: ki kell próbálnod!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Nehéz időszak az életmódváltásban? 5 tipp, hogy átlendülj rajta!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: mostantól Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megtudod, mi történik veled 4 órával azután, hogy megeszel 5 diót

A dió egy egészen egyszerű étel, mégis olyan fantasztikus hatással van a testedre, hogy azt talán elképzelni sem tudod. És a legjobb, hogy mindössze 4 óra alatt bekövetkeznek a változások!

Jó hír, ha heges a bőröd, egy új eljárással eltűntethetőek a nyomok!

Sérülés, betegségek nyomai végre eltűntethetők, csökkenthetők ezzel az eljárással.


Hozd ki magadból a maximumot!

Csak 999 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem