12 dolog, amitől boldogabb és egészségesebb leszel 2018-ban!
Getty Images
Előfizetek

12 dolog, amitől boldogabb és egészségesebb leszel 2018-ban!

Nem is hinnéd, milyen apróságokon múlik a dolog!

Új év, új élet – ugyebár? Biztos, hogy te is eltervezted már, mik azok a dolgok, amiknek megpróbálsz 2018-ban búcsút inteni az egészségesebb test reményében. Ám van néhány olyan pofonegyszerű és filléres dolog, amit viszont érdemes lenne minél gyakrabban megtenned vagy megenned az új esztendőben. Hidd el, nagyon egyszerű, de annál hasznosabb dolgokról van szó!

1. Több mozgás

Minél többet mozogsz, annál több endorfin, azaz boldogsághormon szabadul fel a szervezetedben. De itt nem csak az edzésről van szó: autózás helyett sétálj többet, a lift helyett lépcsőzz, amennyit csak lehet. Ne feledd, minden apróság számít!

2. Zöld tea

Mostantól építsd be a napi rutinodba a zöld tea fogyasztását! Magas az antioxidánstartalma, csökkenti a stresszt és javítja az anyagcserét – mi kell még?

3. Kedvesség

Bizony, ezzel bárkit levetsz a lábáról. Próbáld ki, hogy te is a szokottnál sokkal többször vagy kedves másokhoz, még akkor is, ha valaki negatív és rosszindulatú. Mert kedvességgel csodákat tehetsz!

gif

4. Táncos edzések

Ezeknek nem vagy nagy rajongója, mert valahogyan bénának érzed magad, és folyton elveszted a fonalat? Felejtsd el ezt a hozzállást, és találj magadnak egy jó kis latin aerobikot, iratkozz be balettra vagy zumbázni. A kezdeti csetlés-botlás után tutira rákattansz a dologra, a jókedv pedig garantált lesz!

5. Énekelj a zuhany alatt!

Még akkor is, ha szerinted rémes hangod van. De kit izgat, ha ettől milliószor jobb lesz a kedved?

gif

6. Meditálj!

A meditácó ellazít, oldja a stresszt és remek ellenszer a ráncok ellen. Már napi 5-10 perccel sokat tehetsz az egészségedért, ezért kattanj rá!

7. Igyál sokkal több vizet!

Viszlát fejfájás, lassú emésztés! Ha eddig nem ment, most itt az ideje annak, hogy napi 2-3 liter tiszta vízzel kényeztesd a szervezetedet. Ja, és a bőröd sem lesz többé dehidratált!

gif

8. Olajozz!

Pár csepp illóolaj a lakás különböző pontjaira, és máris sokkal jobb lesz a hangulatod. Ráadásul a téli időszakban a különféle olajok belélegzése segít, ha fáj a torkod vagy náthás lettél.

9. Aludj!

Az alvás a boldog lélek, a fogyás, a szép bőr és a jó emésztés kulcsa. Szóval ne hanyagold el: 2018-ban aludj legalább napi 7-8 órát!

10. Egyél több zöldséget!

Nem kell vegetáriánusnak lenned vagy áttérned a nyers étkezésre, pusztán csak azt mondjuk, tudatosan figyelj arra, hogy több zöldséget fogyasztasz! Nemcsak sokkal egészségesebb leszel a rostoktól és a vitaminoktól, hanem hosszútávon a fogyás is garantát!

gif

11. Tölts több időt a szabadban!

Ne zavarjon a tél és a hideg: öltözz fel jól és irány az erdő,ó vagy egy nagy vízparti séta! A mozgás mellett a friss levegő is nagyon kell a testednek, ha pedig végre előbújik a nap, nem árt, ha feltankolsz D-vitaminból!

12. Hálálkodj!

Tudományosan már bebizonyították, hogy ha gyakran hálálkodsz a pozitív dolgokért, az nagyon jót tesz az egészségednek. Naponta szánj 1-2 percet arra, hogy számba veszed, miért is lehetsz hálás, milyen pozitív dolgok történtek veled, és mik azok a dolgok, amiknek érdemes örülnöd!

Ha ezeket betartod, biztos, hogy szuper lesz számodra 2018!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
5 újévi fogadalom, amit tényleg be is lehet tartani
5 népszerű masszázsfajta, amit muszáj kipróbálnod

Egy fárasztó nap utáni frissítő masszázsnál kevés jobb dolog van a világon. Tűzoltásképp ez remek arra, hogy elgémberedett tagjaidba új életet lehelj, de érdemes rendszeresen masszíroztatni, hogy kihozd izmaidból a maximumot.

Kattanj rá az édesburgonyára!

Ősszel is lehet vitamindúsan táplálkozni.

Cukormentes Sacher-torta, egy kis büntetlen csábítás

Ezt a tortát Halász Évi, az Anyaként is Fitten blog szerzője mutatta meg nekünk, és meg kell hagyni, mennyei!

Mag, tej és olaj: a mandula minden formáját szereted?

Finom, számtalan felhasználási módja van és még egészséges is. A mandula igazi főnyeremény?

Egyszerű tippek, amivel ráveheted a gyerekeket is a mozgásra

Halász Évi, az Anyaként is fitten blog alapítója és a SHAPE állandó szerzője most arra ad tippeket, hogyan lehet a kicsik életébe is beépíteni a sportot!

Tökéletes fitt desszert stresszes napokra: cukormentes meggyes-mascarponés tekercs

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

A pénteki hiba, amivel elintézed, hogy ne tudj lefogyni

Egész héten úgy étkezel, mint egy Victoria's secret modell, és olyan szorgalmasan jársz az edzőterembe, mintha fizetnének érte, és mégsem bírsz lefogyni?

Relaxációs tippek: így lazulj el egy zűrös nap után

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Diós madeleine cukormentesen - RECEPT

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Légy tudatosabb az életmódváltásban- spórolj okosan!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Megjelent a legújabb SHAPE - nézz bele!

Ősszel is maradj csúcsformában velünk!

Az ősz egyik legfittebb és legfinomabb édessége: barackos morzsasüti

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Az ősz legjobb pattanástalanítója a fahéjas-mézes maszk

Hihetetlenül gyorsan elmúlt a nyár, már csak két nap, és beköszönt a szeptember. Ez alkalomból hoztunk is egy hatékony pattanáselűző arcpakolást, ami őszi illatokkal segít szebbé varázsolni a bőröd.

Tanuld meg értelmezni a címkét!

Ásványvíz és ásványvíz között is lehet nagy különbség.

Próbáld ki ezt az ínycsiklandó cukormentes kávétorta receptet!

Várandósan, sőt, kisgyermekes anyukaként sem kell lemondanod a mozgásról és az egészséges életmódról! Persze nem könnyű összehozni az edzést a családdal, de nem is lehetetlen: Farkas-Halász Évi, az Anyaként is fitten bloggere ad szuper tippeket!

Bánj jól a bőröddel, hidd el megéri!

Egy életen át elkísér, nem cserélheted le és nem bújhatsz ki belőle. Érdemes hát vigyázni rá, kímélni és kényeztetni. A hozzád illő, mindennapos bőrápolási rutin kialakítása kulcsfontosságú az egészséges bőr fenntartásához, ezért érdemes minél korábban kitapasztalni, hogy mire van szükséged.


Hozd ki a nyárból a maximumot!

Csak 1785 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem