12 dolog, amitől boldogabb és egészségesebb leszel 2018-ban!
Getty Images
Előfizetek

12 dolog, amitől boldogabb és egészségesebb leszel 2018-ban!

Nem is hinnéd, milyen apróságokon múlik a dolog!

Új év, új élet – ugyebár? Biztos, hogy te is eltervezted már, mik azok a dolgok, amiknek megpróbálsz 2018-ban búcsút inteni az egészségesebb test reményében. Ám van néhány olyan pofonegyszerű és filléres dolog, amit viszont érdemes lenne minél gyakrabban megtenned vagy megenned az új esztendőben. Hidd el, nagyon egyszerű, de annál hasznosabb dolgokról van szó!

1. Több mozgás

Minél többet mozogsz, annál több endorfin, azaz boldogsághormon szabadul fel a szervezetedben. De itt nem csak az edzésről van szó: autózás helyett sétálj többet, a lift helyett lépcsőzz, amennyit csak lehet. Ne feledd, minden apróság számít!

2. Zöld tea

Mostantól építsd be a napi rutinodba a zöld tea fogyasztását! Magas az antioxidánstartalma, csökkenti a stresszt és javítja az anyagcserét – mi kell még?

3. Kedvesség

Bizony, ezzel bárkit levetsz a lábáról. Próbáld ki, hogy te is a szokottnál sokkal többször vagy kedves másokhoz, még akkor is, ha valaki negatív és rosszindulatú. Mert kedvességgel csodákat tehetsz!

gif

4. Táncos edzések

Ezeknek nem vagy nagy rajongója, mert valahogyan bénának érzed magad, és folyton elveszted a fonalat? Felejtsd el ezt a hozzállást, és találj magadnak egy jó kis latin aerobikot, iratkozz be balettra vagy zumbázni. A kezdeti csetlés-botlás után tutira rákattansz a dologra, a jókedv pedig garantált lesz!

5. Énekelj a zuhany alatt!

Még akkor is, ha szerinted rémes hangod van. De kit izgat, ha ettől milliószor jobb lesz a kedved?

gif

6. Meditálj!

A meditácó ellazít, oldja a stresszt és remek ellenszer a ráncok ellen. Már napi 5-10 perccel sokat tehetsz az egészségedért, ezért kattanj rá!

7. Igyál sokkal több vizet!

Viszlát fejfájás, lassú emésztés! Ha eddig nem ment, most itt az ideje annak, hogy napi 2-3 liter tiszta vízzel kényeztesd a szervezetedet. Ja, és a bőröd sem lesz többé dehidratált!

gif

8. Olajozz!

Pár csepp illóolaj a lakás különböző pontjaira, és máris sokkal jobb lesz a hangulatod. Ráadásul a téli időszakban a különféle olajok belélegzése segít, ha fáj a torkod vagy náthás lettél.

9. Aludj!

Az alvás a boldog lélek, a fogyás, a szép bőr és a jó emésztés kulcsa. Szóval ne hanyagold el: 2018-ban aludj legalább napi 7-8 órát!

10. Egyél több zöldséget!

Nem kell vegetáriánusnak lenned vagy áttérned a nyers étkezésre, pusztán csak azt mondjuk, tudatosan figyelj arra, hogy több zöldséget fogyasztasz! Nemcsak sokkal egészségesebb leszel a rostoktól és a vitaminoktól, hanem hosszútávon a fogyás is garantát!

gif

11. Tölts több időt a szabadban!

Ne zavarjon a tél és a hideg: öltözz fel jól és irány az erdő,ó vagy egy nagy vízparti séta! A mozgás mellett a friss levegő is nagyon kell a testednek, ha pedig végre előbújik a nap, nem árt, ha feltankolsz D-vitaminból!

12. Hálálkodj!

Tudományosan már bebizonyították, hogy ha gyakran hálálkodsz a pozitív dolgokért, az nagyon jót tesz az egészségednek. Naponta szánj 1-2 percet arra, hogy számba veszed, miért is lehetsz hálás, milyen pozitív dolgok történtek veled, és mik azok a dolgok, amiknek érdemes örülnöd!

Ha ezeket betartod, biztos, hogy szuper lesz számodra 2018!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
5 újévi fogadalom, amit tényleg be is lehet tartani
Tovább olvasok
Egy orvos szerint a menstruációs görcsök a szívroham fájdalmával vetekednek

Minden hónapban eljönnek azok a napok, amikor a görcsök még a hétköznapi teendőikben is hátráltatják a nőket.

Te is veszélyben lehetsz! Egyre több fiatal kap stroke-ot

Ijesztő adatok kerültek napvilágra többféle kutatásból, mely szerint egyre több huszonéves kap stroke-ot.

A zellerlé lenne a legújabb szuperkaja?

Szinte minden hónapban feltűnik egy-egy olyan zöldség vagy gyümölcs, amit aztán szuperkajának kiáltanak ki. Most épp a zelleren van a sor. De vajon tényleg annyira hatásos csodaszer a zellerlé?

Csupa csokis élvezet büntetlenül: ezt a Brownie-t bátran eheted!

Odáig vagy a csokis édességekért, de jól tudod, hogy ezek bizony nyomot hagynak az alakodon? Ha mértékkel fogyasztod, a következő, isteni finom Brownie-t bátran az életed részévé teheted!

Pattanásos a mellkasod? Ez állhat a háttérben!

Az arcon is elég bosszantóak a pattanások, de ha kivágottabb ruhában mennél el valahova, akkor a dekoltázsod környékén lévő piros pöttyök is biztos, hogy feldühítenek.

Újévi fitnesz fogadalmak, amiket be is tudsz tartani

Január első heteiben még általában nagyon lelkesek vagyunk és mindent az "új év, új élet" szellemiségében tervezünk. Azonban ahogy múlnak a hetek, a lelkesedésünk egyre alább hagy és a halogatás egyre nagyobb teret kap.

Akkor most reggel vagy este hatékonyabb az edzés, ha a fogyás a cél? Végre kiderült!

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Otthoni Tabata edzésprogram: zsírégetés 4 percben

A Tabata módszert nem véletlenül tartják valóságos edzés csodának. Mindössze 4 percet vesz igénybe, a gyakorlatok otthon is kivitelezhetők, ráadásul a program zsírégető hatása sokkal intenzívebb, mint egy 60 perces aerob tréningé.

Sporteszközök, amikkel sokkal élvezetesebb és hatékonyabb lesz az otthoni edzés

Te is megfogadtad, hogy idén tényleg rendszeresen sportolsz? Az otthoni edzés nagyon praktikus dolog, pláne, ha van pár extra felszerelésed!

Fogyás 2019-ben: Ne bukj el 2 hét után!

Amióta az eszedet tudod, minden évet azzal zársz, hogy a bejglitől és a karácsonyi evészettől bódult állapotban égre-földre megesküszöl, hogy januártól bizony minden másképp lesz: heti sokszor edzeni mész, nem eszel csokit, péksütiket, és pizza helyett répát rágcsálsz az esti film alatt?

Ha fogyni akarsz, megvan melyik időpontban kell edzened

Szeretnéd, hogy leolvadjanak rólad a pluszkilók, így a lehető legoptimálisabban akarod összerakni az edzéseidet? Nem mindegy, hogy a nap mely szakaszában sportolsz!

Egy könnyű, téli desszert, ami a diétádba is belefér

A bejgli és a zserbó már a múlté: ha te is leadnál pár kilót a nyárra, vagy egyszerűen csak fittebb szeretnél lenni 2019-ben, akkor próbálj ki új, egészséges édességeket!

Ezért kell a mézről is lemondani, ha IR-es vagy!

Nagyon fontos betartani ezt a szabályt!

Téli álom helyett: élvezd a sportolást & maradj fitt a hideg hónapokban is!

A hardcore futócsajoknak nem jelent problémát, ha fagyban, hóban, esőben vagy épp hőségben kell útnak indulniuk. Ám, sokan a tipikus tavasztól-őszig futás hívei, hiszen nem könnyű sötétben, hideg szélben elindulni reggelente vagy épp este. Ha te is közéjük tartozol, online vezetőszerkesztőnk, Brigi ad pár tanácsot, hogyan maradj motivált akkor is, amikor az időjárás nem valami lelkesítő.

Így manőverezz el az ünnepi stressz elől

Bár a karácsony és a szilveszter a meghitt pillanatokról, szeretetben, családi körben töltött napokról kellene, hogy szóljon, sokak számára mégis inkább a rohanással és stresszel egyenlő.

Hibák, amiket ne kövess el karácsonykor, ha meg akarod őrizni a fittséged

Nem feltétlen kell leharcolnod magad az ünnepek alatt!

5 tipp, hogy a karácsonyi bulik időszakában is fitt maradj

Még mielőtt hazamennék a családhoz, és végigennénk a karácsonyi ünnepeket, itt a céges bulik időszaka, ami szintén nem egy egészség mennyország.


Most lapszámonként 695 Ft helyett csak 345 Ft

Csak 1035 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem